وحیدی در گفت‌وگو با پانا:

شمارش آرا در یک هشتم حوزه‌ها باید الکترونیکی باشد

تهران (پانا) - وزیر کشور با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات، گفت در موضوع صندوق‌های هوشمند و شمارش آرا باید تلاش کنیم که یک هشتم حوزه‌ها الکترونیکی باشد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شمارش آرا در یک هشتم حوزه‌ها باید الکترونیکی باشد

احمد وحیدی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به میزان ثبت نام خانم‌ها برای انتخابات مجلس دوازدهم، اظهار کرد: «شرکت خانم‌ها در ثبت نام‌ها نسبت به دوره قبل افزایشی بوده است.»

وی افزود: «خانم‌ها هم مانند آقایان همواره نقش برابر داشته و دارند. همه شرایط برای حضور گسترده خانم‌ها فراهم بوده و هیچ منعی وجود نداشته است البته قاعدتاً خانم‌ها کمتر از آقایان شرکت خواهند کرد اما همواره توصیه این بوده که مشارکت حداکثری داشته باشند.»

وزیر کشور درباره الکترونیکی برگزار شدن انتخابات نیز بیان کرد: «تلاش‌ها در این زمینه در جریان است؛ احراز هویت الکترونیکی صورت خواهد گرفت. تا این مرحله نیز تمامی فرآیندها الکترونیکی بوده است.»

وی ادامه داد: «از امروز نیز شروع ثبت مجلس خبرگان را خواهیم داشت در مورد مجلس شورای اسلامی تاکنون تمامی مراحل الکترونیکی انجام شده و اخذ آرا نیز الکترونیکی خواهد بود.»

وحیدی تاکید کرد: «احراز هویت در زمان رأی‌گیری نیز الکترونیکی خواهد بود؛ در موضوع صندوق‌های هوشمند و شمارش آرا نیز باید تلاش کنیم که یک هشتم حوزه‌ها الکترونیکی باشد.»

خبرنگار: آناهیتا یاوری

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار