دومین روز از عملیات طوفان مقاومت؛

شوک عظیم طوفان الاقصی

تعداد اسرای صهیونیست چندین برابر آن چیزی است که نتانیاهو اعلام کرده است

تهران (پانا) - رژیم صهیونیستی از افزایش تلفات خود به ۳۰۰ نفر خبر داد، این در حالی است که سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد که تعداد اسرای صهیونیست چندین برابر آن چیزی است که نتانیاهو اعلام کرده است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
شوک عظیم طوفان الاقصی

شهرک‌نشینان صهیونیست که همواره مرتکب هتک حرمت مسجد الاقصی شدند و اقدامات تجاوزکارانه مکرر نظامیان اشغالگر به مسجد الاقصی و حملات وحشیانه آنها به نمازگزاران و فلسطینیان مستقر در آنجا، باعث شد عزم جدی برای پایان دادن به معضل صهیونیست‌ها علیه فلسطین و اجرای عملیات «طوفان الاقصی» پدید آید.

روز گذشته به دنبال شلیک راکت‌ها و موشک‌های متعدد از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف این منطقه موسوم به «غلاف غزه» و چندین شهر در داخل اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، آژیرهای خطر به صدا درآمدند و شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها رفتند. همچنین صداهای انفجارهای متوالی در غزه نیز به دلیل تلاش سامانه گنبد آهنین برای رهگیری موشک‌های شلیک شده مقاومت شنیده شد.

مقاومت اسلامی حماس، رژیم صهیونیستی را با انجام عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر کرد. این سیلی ویرانگر برای رژیم صهیونیستی است که مقاومت از قبل خود را برای آن آماده کرده و هرگونه واکنش این رژیم را درنظر گرفته است. نکته اینجاست که حتی اگر واکنش به این جنگ همه جانبه باشد، غزه تنها نیست. محور مقاومت و همه ملت‌های عرب و اسلامی در کنار غزه خواهند بود و در نبرد سرنوشت درکنار آن خواهند ایستاد و از مسجد الاقصی و فلسطین دفاع خواهند کرد.

عملیات روز گذشته ثابت کرد که مردم فلسطین می‌توانند آن را شکست دهند و مقدسات، سرزمین و اسیرانشان را آزاد کنند و خواست آمریکا را مبنی بر تحمیل رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین از طریق اشغالگری و عادی سازی با برخی رژیم های عربی، رد کرد و طومار آن را درهم پیچید.

ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس بامداد یکشنبه برای ارائه جزئیات جدید از عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم موقت صهیونیستی، سخنرانی کرد و گفت: «رژیم صهیونیستی پس از مشاهده قهرمانی مردان ما با بحرانی عمیق مواجه است. تهدید غزه و مردم آن یک بازی باخته و یک رکورد شکسته است. ارتش اسرائیل مانند ملخ جلوی چشمان رزمندگان ما بر زمین افتاد. تعداد اسرای اسرائیلی چندین برابر بیشتر از آن چیزی است که نتانیاهو فکر می‌کند».

این مقام حماس با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در دفاع از مسجدالاقصی و اسرای آن ادامه دارد، افزود: «تعداد اسرای صهیونیست چندین برابر آن چیزی است که نتانیاهو اعلام کرده و آنها در تمام مناطق در نوار غزه نگهداری می‌شوند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار