سرلشکر سلامی:

دشمن نمی‌خواهد قرآن در جامعه جاری شود و به دنبال تحمیل فقر و فحشا هستند

۴۵ سال است که در متن جهاد زندگی کرده‌ایم/ دشمن قوی برای ما فرصت ساخت

تهران (پانا) - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد قرآن در جامعه جاری شود و به دنبال تحمیل فقر و فحشا در جامعه هستند، گفت فقر، عقب ماندگی، وابستگی، مصرف‌گرایی، تفرقه، ناامنی و تجزیه‌اهداف دشمن بود که البته همواره شکست خورده است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دشمن نمی‌خواهد قرآن در جامعه جاری شود و به دنبال تحمیل فقر و فحشا هستند

سردار سرلشکر حسین سلامی در نشست تخصصی محله مردم‌سالار اسلامی، اظهار کرد: میدان جهاد، سنگر دفاع و پاسداری قابل ترک کردن نیست حتی اگر امام یقین داشته باشد که کشته می‌شود و اهل بیت به اسارت می‌رود.

وی افزود: خوشحالم که این رویداد دل‌انگیزی که امروز در بسیج شاهد آن هستیم، در آستانه آغاز دهه اول ماه محرم صورت می‌گیرد.

سلامی با بیان اینکه روز عاشورا سپاه و بسیج تاسیس شد؛ گفت: روزی که مردان خدا به عهد خود وفادار ماندند. در میان امواج تیرها نماز را اقامه کردند؛ این مشی پاسداری است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: از حضور علمای ارزشمند و حاملان رسالت الهی صمیمانه تشکر می‌کنم که امروز بیرق‌دار این جریان عظیم امداد و کمک به اقشار مستضعف و محروم جامعه ما هستند. علمایی که دارای شخصیت‌های رفیع، درخشان و برجسته هستند، امروز در صف مقدم این اجتماع باشکوه شرف حضور دارند.

وی با بیان اینکه احیای یک فرد معادل احیای کل بشریت است، افزود: شما جماعت احیاگر هستید و تفویض الهی دارید تا انسان‌ها را به زندگی بازگردانید. عمل شما عمل صالحی است که موجب ترویج حیات طیبه در جامعه انسانی می‌شود.

سرلشکر سلامی گفت: ما ۴۵ سال است که در متن جهاد زندگی کرده‌ایم. با تمام اشرار عالم و گروهک‌ها و جریاناتی که سربازان جیره‌خوار دشمنان بیرونی بوده‌اند، درگیر بودیم. دشمنانی که برای ملت ایران اهداف مختلفی را تعبیر کرده‌اند. ما آنها را در میدان‌های سخت ملاقات کرده‌ایم. اینها برای ملت ایران بعد از طلوع خورشید انقلاب، به دنبال این بودند که پیام‌‌های وحی در میان حرف‌های دشمن نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: دشمنان نمی‌خواهند قرآن در جامعه جاری شود و به دنبال تحمیل فقر و فحشا در جامعه هستند. فقر، عقب ماندگی، وابستگی، مصرف‌گرایی، تفرقه، ناامنی، تجزیه، دورماندن از استقلال و ترویج رذالت اهدافی بود که در طول این ۴۵ سال، دشمن در دستورکارهای راهبردی خود طراحی و آنها را در میدان دنبال کرده است؛ البته همواره شکست خورده و بر زمین افتاده است و موجب شده که داستان صدر اسلام تکرار شود.

بانوانی که تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفتند، بازخواهند گشت

فرمانده کل سپاه ضمن اشاره به حوزه عفاف و حجاب گفت: بانوان ما که به دلیل تبلیغات و تهاجمات سنگین روانی دشمن، تحت تاثیر القائات قرار گرفته‌اند، بازخواهند گشت. خواهند فهمید که بی‌حجابی دستاورد شیطان است. وقتی اسلام گسترش می‌یابد، آمر به معروف و ناهی از منکر، نماد هدایت امت می‌شود و پاکدامنی رونق می‌یابد. راه سعادت جامعه، اسلامی شدن است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن قوی برای ما فرصت ساخت، گفت: کسی که در پایگاه‌های محله محور حضور دارد، در تمام ابعاد و قیاس مختلف با آمریکا می‌جنگند و این حقیقت است چون اسلام تنها در میدان جهاد، رشد و پیشرفت می‌کند؛ اگر ما دشمن ضعیف داشتیم، قوی نمی‌شدیم، اگر دشمن ما را تحریم نکرده بود این مقدار بزرگ و مقتدر نمی‌شدیم، امروز ما همه نیازهای کشور را در داخل تولید می‌کنیم.

وی ادامه داد: همه مخاطرات و تهدیدها با حضور مردم به آرامش منجر می‌شود. با گسترش اسلام، امر به معرف و نهی از منکر اقامه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار