فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است، ارتشی که خود را فدای ملت می‌داند و در جهت آرامش و امنیت آنان همواره آماده جانفشانی است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است

امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم افطار با هنرآموزان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و هنرآموزان با اشاره به اهمیت جایگاه آنان اظهار کرد: شما عزیزان آینده‌سازان نیروی الهی هوایی هستید که توفیقی الهی نصیبتان شده است. لذا این توفیق تنها از آن کسانی است که تمام وجود خود را در راه ارتقاء و پیشرفت کشور عزیزمان ایران به کار گیرند و این همان مولفه ای است که می‌تواند شما را تبدیل به یک نظامی تمام عیار کند.

وی افزود: بی‌تردید در این راه موانع بسیاری بر سر راه شما عزیزان خواهد بود که باید با صبر و روشن بینی از این موانع عبور کنید و در ساخت کشوری مقتدرتر بکوشید تا ان شاءالله در درگاه خداوند تبارک و تعالی روسفید شوید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به هنرآموزان تصریح کرد: علم، دانش، ایمان و تقوا مولفه‌های اصلی سربازان ولایت مدار است که می‌طلبد این مولفه‌های ارزشمند را در خود پرورش دهید و با توسل به خداوند و تلاشی مضاعف می‌توانید این موارد را در وجود خود نهادینه کنید تا بتوانید در آینده این نیرو، سرباز مخلص برای این مرز و بوم باشید.

واحدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است، ارتشی که خود را فدای ملت می داند و در جهت آرامش و امنیت آنان همواره آماده جانفشانی است و این همان تعصب میهن پرستی و مردم دوستی است که در کارکنان این نیروی مقتدر و توانمند نهادینه شده است.

در پایان این دیدار، مراسم معنوی افطار با حضور هنرآموزان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار