45 عضو کمیسیون تلفیق بودجه این هفته انتخاب می‌شوند

تهران (پانا) - کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری، علاوه بر بررسی بخش‌های تخصصی لایحه بودجه 1401، نمایندگان خود را نیز برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب و معرفی خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
45 عضو کمیسیون تلفیق بودجه این هفته انتخاب می‌شوند

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به انتخاب نمایندگان خود برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه 1401 می‌پردازند. از میان 13 کمیسیون تخصصی، کمیسیون برنامه و بودجه بعنوان کمیسیون محوری مسئول در بررسی لایحه بودجه، 9 نفر و 12 کمیسیون دیگر هرکدام 3 نفر را برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه 1401 انتخاب خواهند کرد.

البته دو کمیسیون بهداشت و درمان و حقوقی و قضایی، حدود 10 روز پیش و قبل از تعطیلات یک هفته‌ای مجلس، نمایندگان خود را برای عضویت در تلفیق معرفی کرده‌اند.

در نهایت، کمیسیون تلفیق بودجه با 45 عضو تشکیل شده و بعد از اتمام مهلت 15 روزه بررسی بودجه در کمیسیون‌های تخصصی، لایحه بودجه 1401 در این کمیسیون بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد تا نهایتا و در صورت تصویب کلیات و جزئیات آن، راهی صحن مجلس شود.

در هفته جاری، کمیسیون‌های تخصصی علاوه بر انتخاب نمایندگان خود برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه، به بررسی بخش‌های مرتبط بودجه در حوزه‌های تخصصی نیز می‌پردازند. اعضای کمیسیون اقتصادی نیز در روز سه‌شنبه 7 دی ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به بررسی برش‌های اقتصادی لایحه بودجه سال آینده می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار