امام جمعه موقت تهران درگذشت دکتر اسماعیل یزدی را تسلیت گفت

تهران (پانا) - امام جمعه موقت تهران درگذشت دکتر اسماعیل یزدی از اساتید دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت تهران درگذشت دکتر اسماعیل یزدی را تسلیت گفت

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در پیام تسلیت خود اظهار داشت: رحلت تاسف‌بار استاد عالی مقام و صاحب نام جناب آقای دکتر اسماعیل یزدی را به جامعه دانشگاهی و پزشکی به ویژه استادان عالم و فرهیخته دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و تربیت یافتگان مدرسه آراسته به دانش فضیلت و اخلاق آن شخصیت برجسته علمی و اخلاقی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
وی افزود: مرحوم یزدی چهره ممتاز و نامدار بود که شخصیت دینی اسلامی و انسانی خویش را از پدر وارسته مهذب و پرهیزگار خود به ارث برد و در خانواده‌ای برخوردار از اصالت دینی و اسلامی تربیت یافت.
وی یادآور شد: او با روحی پاک و عزمی استوار مدارج بلند دانش را طی نمود و با بیش از نیم قرن حضور پر افتخار و الهام‌بخش در نماد آموزش عالی کشور- دانشگاه علوم پزشکی تهران- در راه اقتدار آفرین اعتلای علمی کشور گام برداشت و از دریچه نگاه پیشگامان دانش دندانپزشکی کشور به عنوان معمار دانش نوین دندانپزشکی میهن عزیزمان شناخته شد.
خطیب نماز جمعه تهران در این پیام برای آن دانشمند فرزانه متغیر و متعهد از خداوند سبحان علو درجات و برای دوستداران، شاگردان به ویژه خانواده و فرزندان عزیزشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
دکتراسماعیل یزدی (متولد ۱۳۱۰) ، از برجسته‌ترین جراحان فک در خاورمیانه و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی روز (جمعه، ۲۳ اسفند) بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار