وزیر خارجه ایران:

سید حسن نصرالله، فرمانده اولین سپاه عربی که صهیونیست‌ها را شکست داد

تهران (پانا) - وزیر خارجه ایران نوشت که «سید حسن نصرالله این افتخار را یافت تا فرمانده اولین سپاه عربی باشد که صهیونیست‌ها را شکست می دهد».

کد مطلب: ۱۵۰۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سید حسن نصرالله، فرمانده اولین سپاه عربی که صهیونیست‌ها را شکست داد

«سید عباس عراقچی» روز یکشنبه مطلبی به زبان عربی درباره سید حسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان منتشر کرد.

عراقچی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: سید حسن نصرالله که این افتخار را یافت تا فرمانده اولین سپاه عربی باشد که صهیونیست‌ها را شکست می‌دهد، او که در کارنامه خود افتخار پس گرفتن اراضی اشغالی لبنان از چنگال دشمن صهیونیستی را داشت، او که در جنگ تموز اسطوره شکست‌ناپذیری فناوری‌های نظامی غرب را به سخره گرفت و او که قاهرانه سه دهه خواب رژیم شیطانی صهیونیستی را به کابوس بدل کرده بود».

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه سید مقاومت «حال، افتخار شهادت در راه قدس را نیز نصیب خود کرده است»، تاکید کرد: قطعا خون او نوید پیروزی حق بر باطل خواهد بود.

او همچنین امروز به شبکه المیادین گفت «شهادت سید حسن نصرالله یک خسارت بزرگ است اما این اتفاق به معنای پایان راه مقاومت نخواهد بود، بلکه نوید دهنده یک فصل جدید است که مشخصه آن قدرت بیشتر خواهد بود».

عراقچی تاکید کرد: در میان صفوف حزب‌الله مردان بزرگی وجود دارند. شهادت سید حسن نصرالله بدون پاسخ نمی‌ماند و قدرت حزب‌الله را بیشتر می‌کند و مقاومت را متزلزل نخواهد کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار