ایران اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را در لبنان به شدت محکوم کرد

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی از طریق منفجر کردن سیستم‌های ارتباطی را مصداق کشتار جمعی دانست و به شدت محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ایران اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را در لبنان به شدت محکوم کرد

ناصر کنعانی سه شنبه شب ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ اظهار داشت: عملیات تروریستی امروز در لبنان در ادامه عملیات‌های ترکیبی رژیم صهیونیستی و عوامل مزدور آنها انجام شده و مغایر با تمامی اصول اخلاقی و انسانی، حقوق بین‌الملل بویژه حقوق بین الملل بشردوستانه بوده و مستوجب پیگرد کیفری بین‌المللی، محاکمه و مجازات است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اقدام تروریستی ترکیبی، که در حقیقت به نوعی اقدام به کشتار دسته جمعی است، بار دیگر به روشنی اثبات می‌کند که رژیم صهیونیستی علاوه بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کُشی علیه مردم فلسطین، صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را در معرض تهدیدی جدی قرار داده است.

وی تصریح کرد: براین اساس، مقابله با اقدامات تروریستی علیه رژیم و تهدیدات ناشی از آن، ضرورتی آشکار است و لازم است جامعه جهانی در راستای مقابله با بی کیفرمانی مقامات جنایتکار صهیونیستی، سریعا اقدام کند.

کنعانی ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت، ملت و مقاومت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی، برای همه مجروحین این حادثه از جمله سفیر کشورمان در لبنان، شفای عاجل مسئلت و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هر نوع کمک مورد نیاز به دولت و ملت لبنان آمادگی دارد.

رسانه‌ها عصر سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ از منفجر شدن چند دستگاه ارتباطی در چند منطقه لبنان خبر دادند و ادعا شده که این تجهیزات متعلق به اعضای حزب‌الله است.

این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی ۹ شهید و ۲۷۵۰ زخمی برجای گذاشته است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار