استاندار سمنان در گفت‌و‌گو با پانا:

رمز موفقیت ما، اهمیت دادن به اقامه نماز و آموزه های دینی در مدارس است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با بیان این مطلب که فرهنگ نماز در آیات و روایات مورد تاکید است، گفت: رمز موفقیت ما، اهمیت دادن به اقامه نماز و آموزه های دینی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رمز موفقیت ما، اهمیت دادن به اقامه نماز و آموزه های دینی در مدارس است

سید محمدرضا هاشمی در دوره توانمندسازی ائمه جماعات مدارس استان سمنان، در گفت‌و‌گو با پانا با بیان این مطلب که امروزه نماز، فرهنگی ارزشمند و مورد‌ تاکید است، اظهار کرد: نماز، بهترین راه مبارزه با آسیب های اجتماعی است. 

وی ضمن اشاره به این نکته که در حوزه آموزش و پرورش استان سمنان اقدامات بسیار خوبی در بحث ترویج فرهنگ نماز انجام شده است، گفت: دانش آموزان فعال در بحث نماز، در درس هم موفق هستند. 

استاندار سمنان با بیان اینکه حضور روحانیون و مربیان پرورشی بسیار فعالی را در مدارس، شاهد هستیم، ادامه داد: از اولیا محترم درخواست می کنم که فرزندان خود را در خواندن نماز تشویق نمایند.

رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان با عنوان این مطلب که امامان جماعت مدارس باید زبان دانش آموزان را بیاموزند، افزود: ائمه جماعات مدارس با آگاهی کامل، می توانند با نسل نو مفاهمه داشته باشند. 

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شمس الدین با اشاره به دوره توانمندسازی امامان جماعت مدارس، بیان کرد: این اساتید از مرکز تخصصی نماز، از استان قم تشریف آوردند. 

وی ضمن اشاره به باید و نباید های یک امام جماعت در مدرسه، تصریح کرد: نسل امروز، نسل فضای مجازی است و نیاز است امام جماعت یکسری مسائل را آموزش ببیند.

خبرنگار : صبا دوست محمدی و مهدیس سوخت سرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار