کلاس‌های اوقات فراغت کانون امام خمینی(ره) شهرستان سمنان افتتاح شد

سمنان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان از افتتاح کلاس‌های اوقات فراغت کانون امام خمینی (ره) شهرستان خبر داد و بیان کرد بیش از ۹۰ رشته در کانون برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های اوقات فراغت کانون امام خمینی(ره) شهرستان سمنان افتتاح شد

علیرضا کرد در آیین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون امام خمینی (ره) شهرستان سمنان به رشته های شاخص این کلاس ها اشاره کرد و ادامه داد: رشته های ورزشی، تربیتی، پرورشی و کلیه آموزش های مورد نیاز دانش‌آموزان تشکیل می شود. 

وی یکی از مزایای این مجموعه را وجود رشته های مورد نیاز به ویژه صنایع دستی دانست و تصریح کرد: شهرستان سمنان در رشته صنایع دستی در بخش های سفال و گلیم فعالیت های بسیار خوبی انجام داده و دارای مخاطبان زیادی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با بیان اینکه با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی برنامه‌های خوبی برای اوقات فراغت تدارک دیده شده است، اظهار کرد: از خانواده‌ها برای حضور دانش‌آموزان در این رشته ها دعوت می نماییم. 

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم فامیلی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها در کانون امام خمینی (ره) و همچنین کانون شهید مطهری تشکیل می شود، اضافه کرد: کلاس‌ها از جانب آموزش و پرورش، همراه با رشته‌های متنوع و قیمت بسیار پایین‌تر از مجموعه های خارج از آموزش و پرورش برگزار می شود. 

وی در ادامه صحبت های خود از حضور مردم پای صندوق‌ های انتخابات تقدیر و تشکر کرد و گفت: کشور و انقلاب ما به چنین صحنه هایی نیاز دارد و برگه تاییدی جهت انسجام ملی و مشارکت مردمی است.

خبرنگار : محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار