مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

خط شهید رئیسی، خط خدمت و در امتداد راه رهبری و مردم‌سالاری بود

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، دولت سیزدهم را دولت شفافیت، قاطعیت و صداقت عنوان کرد و گفت خط شهید رئیسی، خط خدمت و در امتداد راه رهبری و مردم‌سالاری بود.

کد مطلب: ۱۴۸۵۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خط شهید رئیسی، خط خدمت و در امتداد راه رهبری و مردم‌سالاری بود

سیدجمال وزیری در مراسم یادبود اربعین شهدای خدمت در سالن شهید مطهری سمنان با بیان اینکه شهید رئیسی، واژه خدمت را برای ما معنی کرد، اظهار کرد: خط خدمت در ابتدای انقلاب توسط شهید رجایی و شهید باهنر، ریل‌گذاری شد و ادامه پیدا کرد. 

وی با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم، سرلوحه کار شهید جمهور بود، اضافه کرد: شهید رئیسی در 3 سالی که مسئولیت قوه مجریه را بر عهده داشت، شاهد خدمات ارزنده‌ای از ایشان در عرصه آموزش و پرورش بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به گوشه‌ای از خدمات شهید رئیسی در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، رشد نهضت مدرسه‌سازی و مردمی‌سازی آموزش و پرورش از جمله این اقدامات هستند. 

وزیری، یکی از افتخارات بسیار مهم دولت سیزدهم در عرصه آموزش و پرورش را استخدام معلمان و جذب نیروی کار دانست و تصریح کرد: امسال اولین سال جهت برقراری پیوند بین آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور بود. 

وی با اشاره به دیگر تلاش‌های دولت شهید رئیسی جهت پیشرفت عرصه تعلیم و تربیت، ادامه داد: برنامه اجرایی‌سازی نقشه راه سند تحول بنیادین و خدمات آن در تراز نظام جمهوری اسلامی از اقدامات مورد رضایت و خشنودی مقام معظم رهبری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به انتخابات پیش رو و ادامه مسیر خدمت، افزود: انتخابات، نشان‌دهنده اعتماد مردم به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است. 

وزیری جهت برگزاری انتخابات آگاهانه و با حضور شکوهمند اقشار مردم، ابراز امیدواری داشت و بیان کرد: راه خدمت، مسیر خدمت بی‌منت و خالصانه برای مردم عزتمند ایران اسلامی است.

خبرنگار : محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار