رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور خبر داد:

دانش‌آموزان مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از معرفی دانش‌آموزان مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی امسال و سال گذشته به دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند

مجتبی باستان در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اعلام یک نوید به دانش‌آموزان نخبه بسیجی که در سطح مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی فعالیت کردند، گفت: «باتوجه به طرح جذب دانش‌آموزان نخبه در دانشگاه فرهنگیان، قرار شد که امسال ما لیست دانش‌آموزانی که امسال و سال گذشته در مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی فعالیت کردند را پس از تأیید به آقای پورثانی، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یا به طور مستقیم به دانشگاه فرهنگیان معرفی کنیم.»

رجبعلی برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان پیش از این با بیان اینکه دستورالعمل‌های اجرایی آیین‌نامه جذب و پرورش استعدادهای برتر دانش‌آموزی در دانشگاه فرهنگیان که توسط شهید رئیسی در بهمن‌ماه سال گذشته تصویب و ابلاغ شده بود، از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به دانشگاه فرهنگیان ابلاغ شده گفته بود: دانش‌آموزان باید منتظر ابلاغ فراخوان از سوی این دانشگاه باشند.

جذب و پرورش استعدادهای برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی، ورزشی و تشکلات دانش‌آموزی با تأیید بالاترین رتبه در دانشگاه فرهنگیان  برای اجرا به مدت دو سال به دانشگاه فرهنگیان ابلاغ شده است.

طبق این آیین‌نامه قرار است ۳۰۰۰ دانش‌آموز نخبه جذب دانشگاه فرهنگیان شوند.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان 31 تیرماه در نشست  خبری خود با اصحاب رسانه اعلام کرده بود که فراخوان پذیرش دانش‌آموزان در آینده نزدیک از سوی این دانشگاه منتشر خواهد شد و پس از آن متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و انجام دیگر مراحل پذیرش در این دانشگاه اقدام کنند.

هدف از این اقدام مهم، کیفیت‌بخشی به نیروی انسانی آموزش‌وپرورش از طریق ارتقاء سطح ورودی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با تمرکز بر استعدادهای برتر دانش‌آموزی است. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار