بنا بر اعلام اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان؛

مهلت ثبت نام در دومین جشنواره ی قلم تا 22 بهمن ماه سال جاری تمدید شد

زنجان (پانا) - مهلت ثبت نام در دومین جشنواره ی قلم بنا بر اعلام اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان تا 22 بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت نام در دومین جشنواره ی قلم تا 22 بهمن ماه سال جاری تمدید شد

علی بیات رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان زنجان در این خصوص گفت: «مهلت ثبت نام در دومین جشنواره ی قلم که از اول آبان آغاز شده است تا 22 بهمن ماه تمدید گردید».

وی با اشاره به اینکه کلیه خبرنگاران ، فرهنگیان و دانش آموزان می توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: «جشنواره قلم با هدف پرورش خلاقیت و رشد ایده­‌پردازی و تفکرات کارآفرین و ترویج فرهنگ کارآفرینی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برگزار می شود».

بیات با یادآوری اینکه این جشنواره برای سه گروه دانش‌آموزان، معلمان و خبرنگاران در مدارس آموزش از راه دور اجرا می شود، گفت: «این جشنواره برمبنای آموزش از راه دور، آموزش آسان، باکیفیت، همیشه، همه‌جا و برای همه طراحی شده است».

این مقام مسئول به محورهای دومین جشنواره قلم اشاره کرد و گفت: «حمایت از کالای ایرانی، تقویت و توسعه کارآفرینی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و کسب ‌و‌کار نوین به عنوان محورهای جشنواره در بخش دانش‌آموزی و طراحی و تولید محتواهای جدید آموزشی و تالیف کتب به عنوان محورهای بخش معلمان این جشنواره اعلام شده است».

بیات خاطرنشان کرد: «نو بودن طرح یا ایده کسب و کار ارائه شده، کاربردی‌بودن و قابلیت اجرایی داشتن، مبتنی بودن بر پژوهش و یافته‌های علمی، استفاده از فناوری‌های نوین و انطباق با نیازهای محلی و بومی از شاخص‌های اولویت دار در داوری طرح‌های دانش‌آموزی است».

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: «علاقمندان برای شرکت در بخش معلمان هم می توانند با طرح مسئله و شناسایی مشکل در فرایند آموزشی موجود در مدارس آموزش از راه دور با تولید محتوای الکترونیکی و همچنین تالیف کتاب می‌توانند در این بخش شرکت کنند».

به گفته وی، اصحاب رسانه هم می‌توانند در قالب‌های خبر، گزارش خبری مکتوب در خبرگزاری‌ها و مطبوعات یا گزارش‌های خبری که به صورت صوتی تصویری از صدا یا سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس خبری، برنامه تولیدی در صدا یا سیما ، گزارش ، یادداشت و نقد و تحلیل مرتبط با آموزش از راه دور، در این جشنواره حضور فعال داشته باشند.

بیات ادامه داد: «در بخش نگاره نویسی هم علاقمندان می‌توانند با ثبت خاطرات مربوط به تاثیر مدارس آموزش از راه دور در زندگی فردی، اجتماعی افراد و موفقیت‌های پس از آن و چگونگی تاثیر شیوه آموزش از راه دور در این جشنواره شرکت نمایند».

وی خاطر نشان کرد برای ثبت خاطرات، حجم متن ارسالی به جشنواره نباید از هزار کلمه بیشتر باشد.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این جشنواره تا 22 بهمن ماه تمدید شده است، افزود: «علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این طرح به نشانی اینترنتی http://zan.mosharekatha.ir ( بخش " جشنواره قلم " ) مراجعه نمایند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار