سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان:

آموزش و پرورش محلی برای تربیت انسان‌های عاقل، متفکر و دوراندیش است

زنجان(پانا)-مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش‌آموزی و رتبه‌های برتر کنکور سراسری ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش محلی برای تربیت انسان‌های عاقل، متفکر و دوراندیش است

مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش‌آموزی و رتبه‌های برتر کنکور سراسری ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان استان برگزار شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم اظهار کرد: آموزش و پرورش محلی برای تربیت انسان‌های عاقل، متفکر و دوراندیش است.

نعمت اله محمدی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش باید پژوهش در صدر کارها قرار گیرد، افزود: در این نهاد باید جایگاه تفکر دانش‌آموز و معلم پاس داشته شده و به عنوان دستگاهی باشد که در آن فکر پرورش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای رشد و تعالی کشور تلاش کنند، خاطر نشان کرد: اگر بپذیریم که آموزش و پرورش زیربنای توسعه است باید آموزش و پرورش را از تمام ابعاد مورد توجه قرار دهیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تفاوت‌های محیط‌های آموزشی در نهاد آموزش و پرورش تصریح کرد: برای تغییر و تحول، نیاز به تحقیق و پژوهش بیشتر احساس می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه با تحقیق و پژوهش خودباوری معلمان نیز افزایش می‌یابد، تصریح کرد: شکی نیست که زیربنای پژوهش در کشور از مدارس آغاز می‌شود و الگوی آموزشی در مدارس بدون پژوهش بی‌فایده است.

وی خاطر نشان کرد: توسعه زیر ساختی تنها از طریق الگوهای آموزشی میسر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار