با حضور معاونین آموزش متوسطه و پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان:

نشست هماهنگی و تبیین برنامه های کیفیت بخشی اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه برگزار شد

زنجان(پانا)-نشست هماهنگی و تبیین برنامه های کیفیت بخشی اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه با حضور معاونین آموزش متوسطه و پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان برگزار شد

کد مطلب: ۸۶۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی و تبیین برنامه های کیفیت بخشی اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه برگزار شد

در این نشست که با حضور معاونین پژوهش و برنامه ریزی و آموزش متوسطه و با شرکت رؤسای ادرات فناوری اطلاعات ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ، تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه و گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی برگزار شد محورهای چگونگی مشارکت و تعامل با بخش های مختلف اداره کل در زمینه رویکردها و برنامه های اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه مورد بررسی قرار گرفت .

محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه استان با مغتنم دانستن تشکیل این گونه نشست ها ، تعامل سازنده بین ادارات مختلف اداره کل در جهت کیفیت بخشی به آموزش را لازمه پویایی و رشد دانست و تبدیل کارگاه های تأثیرگذار و پرمخاطب به دوره های آموزش ضمن خدمت را یکی از راهبردهای جذب حداکثری معلمان برای به روز آوری اطلاعات برشمرد .

در ادامه معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ، درهم تنیدگی فعالیت های آموزشی و تربیتی را از خصیصه های سازمانی آموزش و پرورش دانست .

علی محمدی با بیان این که نگاه عالمانه در حوزه آموزش و پرورش ، اثربخشی کارها را بیشتر می سازد از آمادگی بخش های مختلف این معاونت جهت همکاری مؤثرتر با اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه خبر داد .

صالح نجفی رئیس اداره فناوری اطلاعات نیز با بیان سیاست­ها و برنامه­های اعمال شده در شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی اداری ، از پیگیری درخواست های قانونی در زمینه بالا بردن حجم اینترنتی و افزایش سرعت آن در پژوهشگاه ملاصدرا خبر داد و پیشنهاد نصب سیستم های کارآمد با قابلیت های مختلف در بخش های خاص اداره را مطرح نمود .

همچنین،رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ضمن تشریح فضای کاری در حوزه آموزش های ضمن خدمت ، تخصیص کد های ویژه برای برگزاری کارگاه ها و کلاس های پیشنهادی به شکل دوره ضمن خدمت را جزء برنامه های اصلی این اداره دانست .

در ادامه رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی نیز با اعلام چگونگی فرایند اعتبارسنجی کتاب ها ی نونگاشت ، مشروعیت سازمانی را در گرو افتادن اتفاقات نو در کلاس درس عنوان کرد .

علی حیاتی با ارائه پیشنهاد ایجاد بانک اطلاعاتی برای جذب افراد علاقه مند و توان مند در تحلیل و غنی سازی محتوای کتاب های درسی ، از همکاری مؤثر گروه های آموزشی در سامان بخشیدن برنامه های گروه بررسی محتوا تقدیرنمود .

گفتنی است در پایان رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه با جمع بندی مطالب مطرح شده و پیشنهادات کاربردی ، دعوت از مؤلفین کتاب های نونگاشت پایه دوازدهم برای برگزاری کارگاه و کلاس آموزشی را جزء برنامه های پیش رو دانست.

جعفر زنجانی ، اساس گروه های آموزشی را برپایه تعامل و کیفیت بخشی کلاس های درس عنوان کرد که در نهایت به رشد و توسعه منابع انسانی منجر می شود و طی این مسیر تنها با یاری و همفکری بخش های مختلف اداری به سرانجام می رسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار