به مناسبت هفته ی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت:

حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش زنجان در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان

زنجان (پانا) - به مناسبت هفته ی ارتباطات و روابط عمومی،معاون پرورشی ، رییس اداره حراست و رییس و کارشناسان اداره مشارکت اداره کل در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۲۳۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش زنجان در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان

به مناسبت هفته ی ارتباطات و روابط عمومی(27 اردیبهشت الی دوم خرداد)،معاون پرورشی،رییس اداره حراست و همچنین رییس و کارشناسان اداره مشارکت اداره کل در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان حضور یافتند و این روز را تبریک گفتند.

محمود عباسی در این دیدار گفت: این روز فرصتی است تا جایگاه و نقش ارزنده روابط عمومی را ارج نهیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها چشم بینا و گوش شنوای سازمان ها هستند، افزود: امروزه نقش روابط عمومی ها در انعکاس فعالیت های انجام گرفته و مخاطب سنجی و پیشرفت سازمان انکار ناپذیر است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد:در حال حاضر با توجه به گسترش ارتباطات و رقابت در عرصه ی خبر و همچنین وجود فضای مجازی وظیفه روابط عمومی ها بسیار خطیر شده است و ضمن کنترل قسمتی از آسیب های فضای مجازی باید حساسیت بیشتری در این مورد داشته باشند.

در پایان سایر همکاران نیز با تبریک این روز و تاکید بر قرار داشتن روابط عمومی بین شغل های پر استرس دنیا ، از زحمات رییس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان قدردانی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار