پاسخگویی به بیش از ۱۲۵ هزار تماس مشترکین توسط آبفای استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از پاسخگویی به بیش از ۱۲۵ هزار تماس توسط سامانه ۱۲۲ این شرکت در سال جاری خبر داده و افزود: نزدیک به ۲ هزار تماس نیز برای نظرسنجی از مشترکین آب فاضلاب در این استان انجام شده است.

کد مطلب: ۸۰۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی به بیش از 125 هزار تماس مشترکین توسط آبفای استان زنجان

علیرضا جزء قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام طرح گسترده نظر سنجی از مشترکین آب و فاضلاب گفت: در این نظر سنجی مردم با بیشترین رای به گزینه خوب ، عملکرد آبفای استان را تائید کرده اند.

وی اظهار داشت از میزان کل تماس های دریافتی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۵۰ هزار مورد مربوط به قطعی آب و پیگیری شکستگی ها توسط مشترکین بوده است.

جزء قاسمی با بیان این مطلب که تعداد تماس های مشترکین با سایر شماره تلفن های شرکت نیز ۱۸۱ مورد در روز بوده است گفت: تعداد تماس های دریافتی روزانه مردم از سوی شرکت آب و فاضلاب در سال جاری ۳۳۱ مورد بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۷۸ مورد تعویض و ترکیدگی کنتور و ۳۲۷ مورد مشکل فاضلاب شامل: گرفتگی ، برگشت فاضلاب به منزل ، ترمیم و دریچه گذاری توسط سامانه های پاسخگویی این شرکت رسیدگی شده که از این تعداد ۱۳۷ مورد تنها به دریچه گذاری مربوط می باشد که یا دچار سرقت شده و یا شکستگی داشته است.

این مسئول اعلام داشت: در سال جاری بیش از ۱ هزار و ۷۰۰مورد شکستگی در سطح شبکه توزیع آب استان گزارش شده است و بیش از ۹ و ۶۰۰ مورد نیز در زمینه انشعابات گزارش شکستگی داشته ایم.

جزء قاسمی بیشترین آمار شکستگی در شبکه توزیع و انشعاب برطرف شده در سال ۹۶ در شهرهای استان زنجان را مربوط به مهر ماه با بیش از ۱ هزار ۳۰۰ مورد اعلام کرده و کمترین آمار شکستگی را نیز مربوط به دی ماه با ۷۱۷ مورد اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با تاکید بر ضرورت رسیدگی هر چه سریع تر به مشکلات و گزارشات مردمی اعلام کرد: در صورت بروز هر گونه مشکل ، شهروندان تنها با سامانه تلفن گویای ۱۲۲ مرکز پیام شرکت تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار