برگزاری همایش «مادران و دختران مقاومت» با محوریت پاسداشت مقاومت مادران غزه و لبنان

خرمدره (پانا) - همایش «مادران و دختران مقاومت» با محوریت پاسداشت مقاومت مادران صبور غزه و لبنان به همت شورای هیئات مذهبی بانوان و با حضور هیئات بانوان، مبلغات و فعالان فرهنگی در شهرستان خرم‌دره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۱۳۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش «مادران و دختران مقاومت» با محوریت پاسداشت مقاومت مادران غزه و لبنان

 این برنامه با تلاوت قرآن کریم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه محترم شهرستان خرم دره در حسینیه حضرت رقیه آغاز شد.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ها و اقدامات فعالان فرهنگی و اجتماعی در برهه حساس کنونی معطوف به راهبری برنامه‌ها و ایجاد موج آگاه‌سازی و حمایت عمومی از جبهه مقاومت است، افزود: ما باید در حمایت از جبهه مقاومت با عزمی راسخ تلاش کنیم چرا که امروز برهه‌ای استثنایی برای دفاع از مظلوم است و چهره شوم و پلید رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش نمایان شده همچنین چهره دروغین و بزک‌شده غرب برای دفاع از حقوق بشر برای همه آشکار شده است.

وی تشریح کرد: مسئله غزه هم‌اکنون نه تنها یک بحث مقاومت و بحث اسلامی است، بلکه یک مساله حقوق بشری تبدیل شده است و به تعبیر مقام معظم رهبری، غزه عرصه رسوایی آمریکا، رژیم صهیونیستی و مدعیان حقوق بشر است و مقاومت مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در برابر رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی منجر به شماره افتادن نفس جبهه کفر شده و به امید خدا به زودی باید منتظر آن ضربه نهایی لشکریان خدا بر پیکر جریان کفر باشیم.

 

خبرنگار : دانش‌آموزان محمدحسین و سلوانا داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار