۱۱۹ کانون پیش دبستانی از آموزش‌های هلال‌احمر زنجان بهره‌مند می‌شوند

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین سازمان تعلیم و تربیت و جمعیت هلال احمر، آموزش‌های هلال‌احمر در ۱۱۹ کانون پیش‌دبستانی این جمعیت در استان ارائه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۹ کانون پیش دبستانی از آموزش‌های هلال‌احمر زنجان بهره‌مند می‌شوند

حکمت‌اله هاشمی طی بازدید از روند برگزاری مانور زلزله در پیش دبستانی شایستگان، افزود: باید تمامی آحاد جامعه را برای پاسخگویی به حوادث در زمان وقوع بحران آماده کنیم و آموزش، رکن اصلی این جامعه آماده می باشد.

وی بیان کرد: پیش دبستانی‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها بهترین محل برای سازماندهی و هم افزایی جامعه آماده هستند و با انجام مانور و تمرین ها، آموزش‌های هلال‌احمر سازماندهی می‌شوند. 

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هم‌افزایی همه ارگان‌ها می‌توانیم در زمان بحران بنابه وظایف ذاتی که داریم آماده و پاسخگو خوبی به حوادث باشیم.

وی تصریح کرد: امروزه جامعه باید در خصوص پاسخگویی به حوادث، آگاهی و شناخت کاملی داشته باشد و همه ارگان‌ها با محوریت مدیریت بحران استان این آمادگی رو دارند که در چرخه مدیریت بحران فعالیت بکنند.

  هاشمی افزود: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌ما‌بین سازمان تعلیم و تربیت کودک و جمعیت هلال احمر، آموزش‌های هلال‌احمر در ۱۱۹ کانون پیش‌دبستانی در استان زنجان ارائه خواهند شد.

 گفتنی است مانور زلزله بمناسبت هفته جهانی کودک با شعار "برای کودکان برای آینده" با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر استان زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان در پیش دبستانی شایستگان شهرستان زنجان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار