نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

برای قدرت بیشتر کشور باید سراغ علم و دانش رفت

زنجان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز سنگر و خاکریز اول ما در لبنان و فلسطین قرار دارد، قدرتمندی بیش از بیش کشور را در کسب علم و دانش دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برای قدرت بیشتر کشور باید سراغ علم و دانش رفت

حجت‌الاسلام علی خاتمی در آیین شور عاطفه‌ها در هنرستان آفرینش شهر زنجان به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی طی یک سال گذشته در غزه اشاره کرد و افزود: در مقابل این هجمه که استکبار جهانی برای بشریت ایجاد کرده به لطف خدا و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری همه نیروهای امنیتی و نظامی، امنیتی که در کشور برقرار شده، کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: کشور در بُعد اقتصادی و معیشتی با مشکلاتی مواجه است که قابل کتمان نیست اما با این حال با کمک همدیگر این مشکلات قابل حل است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن، ایران را هدف قرار داده است، گفت: خاکریز اول ما سوریه، عراق و لبنان است و دشمن هم این را می‌داند.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه تمام سلاح‌های رژیم صهیونیستی، سلاح‌های آمریکایی است، اظهار کرد: آمریکا از همه جنایت‌های این رژیم با استدلال دفاع از خود، پشتیبانی می‌کند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه علم و دانش، یکی از مولفه‌های قدرت است، گفت: برای عزت و سربلندی کشور باید سراغ علم و دانش برویم. آینده کاملا روشن است و باید با صبر و استقامت به سمت اهداف بلند حرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار