مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

توسعه کشور در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش است

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه مدرسه محل یادگیری علم و تربیت تمام‌ساحتی است، توسعه آینده کشور را در توجه ویژه به آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه کشور در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش است

ابوالفضل خوئینی در مراسم جشن شکوفه‌های ناحیه یک زنجان که در مدرسه آزدگان این ناحیه برگزار شد با بیان اینکه مدرسه، محلی است که دانش‌آموزان تجربیاتشان را در کنار هم قرار می‌دهند و پیشرفت می‌کنند، افزود: هر کشور توسعه‌یافته‌ای، نگاه ویژه‌ به آموزش و پرورش دارد و توسعه کشور ایجاب می‌کند که به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌تر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام ادارات و دستگاه‌ها باید در کنار آموزش و پرورش باشند، ادامه داد: آموزش و پرورش و معلمان باید در تربیت کودکان و نوجوانان، حرف اول و آخر را بزنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان افزود: از والدین انتظار داریم با مدرسه در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی هماهنگ باشند.

خوئینی، مدرسه را به عنوان محلی که خانواده در کنارش می‌تواند بهترین اتفاقات را برای دختران و پسران رقم بزند توصیف کرد و افزود: سعی داریم بهترین معلمان را انتخاب کنیم در حالی که همه می‌دانند جامعه بیشترین اعتماد را به گروه معلمان دارد.

خوئینی از مسئولین و دانش‌آموزان درخواست کرد تا در اجرای نماز جماعت وحفظ قرآن، اهتمام بیشتری داشته باشند و تا پایان سال، یک جزء از قرآن کریم را حفظ کنند.

دانش‌آموزانی که علم‌شان بیشتر باشد برای جامعه مفیدتر هستند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان از دانش‌آموزان درخواست مطالعه حداقل یک کتاب در هفته را داشت تا در کنار درس، مطالعات آزاد نیز داشته باشند.

 وی ادامه داد: به دنبال تبدیل شدن به مجموعه‌ای هستیم که بتواند دانش‌آموزان خوبی با هدف تربیت اخلاقی، زیستی، اعتقادی، اسلامی و تربیت شناختی در کنار آموختن علم، فناوری و علوم سیاسی - اجتماعی پرورش دهیم.

خوئینی از معلمان درخواست کرد تا سند تحول بنیادین را مطالعه کرده و بر اساس آن برای تربیت‌ ساحت‌های شش‌گانه برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند.

خبرنگار : دانش‌آموز نازنین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار