معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و تربیت تمام‌ساحتی الگوی برنامه‌های مدارس است

زنجان (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید در کنار فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس به سلامت و تربیت‌ جسمانی کودکان نیز توجه ویژه شود، آموزش و تربیت تمام‌ساحتی را الگوی برنامه‌های مدارس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و تربیت تمام‌ساحتی الگوی برنامه‌های مدارس است

حجت محمدی‌مغانی در مراسم جشن شکوفه‌های آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان که در مدرسه آزادگان این ناحیه برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برای 40 هزار دانش‌آموز ناحیه یک زنجان و 239 هزار دانش‌آموز استان زنجان، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید به تمام ابعاد رشدی کودکان توجه کرد، افزود: از اولیا درخواست می‌کنم که ساحت زیستی‌ - بدنیِ سند تحول بنیادین که به فعالیت‌های جسمانی افراد  اشاره دارد را هم در این آموزشگاه و در همه آموزشگاه‌های استان مد نظر قرار دهید.

محمدی ادامه داد: سلامتی، مقدمه همه‌ کارها است و اگر سلامتی نباشید، زندگی هیچ‌گونه ارزشی نخواهد داشت. در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، درسی و پرورشی باید به سلامت دانش‌آموزان و مباحث جسمانی آن‌ها هم توجه ویژه شود.

خبرنگار : دانش‌آموز: مهشید سلامی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار