معاون وزیر آموزش و پرورش:
تقویت مدارس سبب تقویت همهجانبه کشور میشود
زنجان (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت تمام دستگاهها برای مدیریت ۱۷ میلیون دانشآموز و تقویت مدارس را امری ضروری دانست و گفت: تقویت مدارس سبب تقویت همهجانبه کشور میشود.
احمد محمودزاده در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به پیگیری پروژه مهر در دستگاه تعلیم و تربیت کشور گفت: نگاه اول ما در پروژه مهر مبنی بر مشارکت همه دستگاهها و سازمانها در روند بازگشایی مدارس است. این موضوع مورد تاکید هیات دولت نیز هست و باید در استانها نیز از ظرفیت همه بخشها بهویژه رسانهها استفاده کنیم.
محمودزاده افزود: برای مدیریت مطلوب نزدیک به ۱۷ میلیون نفر جمعیت دانشآموزی، نیاز به استفاده از ظرفیت سایر دستگاهها محرز و غیر قابل چشمپوشی است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیتهای آموزش و پرورش برای حل مشکلات و بازگشایی مطلوب مدارس گفت: باید توجه ویژهای به ظرفیتهای آشکار و پنهان درون دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشیم و با استفاده حداکثری از این ظرفیتها موضوعات مختلف مانند نیروی انسانی، فضای آموزشی، سرویس مدارس و... را بهطور قابل قبولی مدیریت کنیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موضوع نیروی انسانی افزود: موضوع اصلی آموزش و پرورش، نیرو انسانی و بهویژه معلم است. هر چقدر بتوانیم مشکل کمبود نیروی انسانی را مدیریت و مرتفع کنیم، خروجی دستگاه تعلیم و تربیت، چشمگیرتر و موفقتر خواهد بود.
محمودزاده با اشاره به توجه ویژه به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس کشور گفت: یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش، تربیت دانشآموز تراز جمهوری اسلامی ایران است که برای رسیدن به این مهم باید اجرای کامل سند تحول را با جدیت پیگیری کنیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تقویت مدارس در کشور افزود: اعتقاد ما بر این است که تقویت مدرسه سبب تقویت کشور و ارتقای جایگاه کشور میشود. همه تلاش خود را برای تقویت آموزش و پرورش در موضوعات مختلف انجام خواهیم داد.
ارسال دیدگاه