نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس:

نقش نظارتی در انتصاب مدیران خواهم داشت

خرمدره (پانا) - نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتصاب مدیران از تمام ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد، گفت: در انتصاب مدیران هیچ دخالت مستقیمی نخواهم داشت.

کد مطلب: ۱۴۹۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش نظارتی در انتصاب مدیران خواهم داشت

منصور علیمردانی در نشست خبری با اصحاب رسانه به موضوع تاثیر نظر نمایندگان در انتصاب مدیران اشاره کرد و گفت: بارها به اصل تفکیک قوا انتقاد کرده‌ایم. دخالت ما در انتصاب مدیران به این شکل خواهد بود که بر نحوه فعالیت افراد نظارت خواهیم کرد.

وی افزود: اگر فردی برای تصدی مسئولیت استانی و شهرستانی پیشنهاد شد، پس از بررسی شایستگی و توانایی وی به عنوان نماینده از ابزارهای نظارتی خود بر عملکرد وی استفاده خواهیم کرد. 

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه در ایفای نقش نظارتی خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، افزود: به عنوان نماینده، نقش تذکردهنده و نظارت‌کننده بر عملکرد مدیران خواهم داشت ولی در انتصابات، دخالت نمی‌کنم.

عمده نیازمندان واقعی مسکن به علت مشکل در پرداخت اقساط، امتیاز خود را فروخته‌اند

علیمردانی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مسکن پرداخت و گفت: پروژه مسکن ملی در رفع نیاز مسکن نیازمندان واقعی، موفق نبوده‌ است؛ چون نیازمندان واقعی غالباً مستاجرانی با درآمد پایین هستند که به سبب فشار اقتصادی، گاهی امتیاز خود را به غیر، واگذار کرده‌اند و عملاً مشکل فقدان مسکن ایشان همچنان باقی مانده است.

وی افزود: به دولت پیشنهاد دادیم تا مسئولیت تامین زمین را بر عهده بگیرد و ساخت‌و‌ساز مشارکتی با کمک سرمایه‌‌گذاران انجام گرفته و ۸۰ درصد به‌صورت اجاره به شرط تملیک به نیازمندان واگذار شود.

علیمردانی ادامه داد: ۲۰ درصد مابقی نیز توسط دولت به فروش رسیده و درآمد حاصل از آن صَرف امور زیربنایی مثل ساخت مراکز آموزشی، درمانی و سایر امکانات مورد نیاز مجموعه‌ها و شهرک‌های مسکونی احداث شود.

تکمیل بیمارستان نور ولایت خرمدره در انتظار تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه در گذشته، گام اشتباهی برای بیمارستان نور ولایت خرمدره برداشته شده که خود مانع روند احداث این بیمارستان شده است، گفت: ساخت ۷۰% از بنای بیمارستان بدون آن که بنیاد مستضعفان آن را پذیرفته باشد یا مصوبه و صورتجلسه‌ای تنظیم شده باشد بر عهده بنیاد گذاشته شده بود و وزارت بهداشت نیز انجام تعهد ۳۰% خود را مشروط به ساخت آن ۷۰% می‌دانست.

وی افزود: رایزنی‌هایی انجام دادیم و از طریق وزارت راه و شهرسازی، ورود کردیم و نامه پیشنهاد تخصیص 100 میلیارد تومان را گرفته‌ و تحویل استانداری دادیم که با ۱۵ میلیارد، پیشنهاد تخصیص مطالعات اولیه، امیدواریم با جذب این ۱۱۵ میلیارد، عملیات ساخت بیمارستان کلید بخورد.

خبرنگار : محمدحسین و سلوانا داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار