سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان:

قطعه ۳ پروژه چهاربانده کردن محور زنجان - بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است

زنجان (پانا) - سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه «قطعه 3» پروژه چهاربانده کردن محور زنجان به بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است، گفت قطعه ۴ این محور هم به طول« ۱۱کیلومتر» با پیشرفت فیزیکی حدود ۵ درصد از سال گذشته پیمان‌سپاری شده و در دست اجرا است.

کد مطلب: ۱۴۹۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
قطعه ۳ پروژه چهاربانده کردن محور زنجان - بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است

سیداحمد خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران به پروژه چهاربانده کردن محور زنجان - بیجار اشاره کرد و گفت: محور زنجان - بیجار به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی استان زنجان است که بهره‌برداری از آن علاوه بر تسهیل در تردد موجب کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش ایمنی هم می‌شود.

وی ابراز کرد: به منظور کاهش حجم ترافیک، افزایش سطح سرویس و همچنین ارتقای ایمنی مسیر، عملیات چهاربانده کردن محور زنجان - بیجار از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: محور زنجان به بیجار ذیل طرح بهسازی راه اصلی زنجان - تکاب و زنجان - بیجار با طول  ۷۶کیلومتر بوده که عملیات اجرایی بخش اول آن به طول ۳۵ کیلومتر، حد فاصل شهر زنجان تا شهر زرین‌آباد در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است.

خلیلی تاکید کرد: محورهای زنجان به بیجار و زنجان به دندی، جزو پروژه‌های تفویضی به این اداره کل نبوده و توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، مدیریت می‌شود و اکنون قطعه سه‌ پروژه چهاربانده کردن محور زنجان به بیجار، حد فاصل کیلومتر 36,000 تا 51,500 با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و قطعه ۴ به طول ۱۱ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد، پیمان‌سپاری شده و در دست اجرا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار