مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اعلام کرد؛

ارائه خدمات مشاوره‌ تحصیلی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه برای ارائه خدمات، منتظر مراجعه دانش‌آموزان نبوده و کارشناسان ما به‌طور مستمر وضعیت تحصیلی افراد را پیگیری می‌کنند، گفت در کلینیک کمیته امداد، خدمات مشاور‌ه‌ تحصیلی به کنکوری‌ها و دبیرستانی‌ها برای موفقیت بیشتر ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مشاوره‌ تحصیلی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد زنجان

روح‌الله صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک روز خبرنگار، عملکرد خوب روابط‌عمومی کمیته امداد را قابل تحسین عنوان کرد و افزود: در ۴ ماهه گذشته در قالب برنامه‌ها و پویش‌های مختلف در سایت و کانال‌های اطلاع‌رسانی، ۳۴۸ مورد خبر که مربوط به خدمت‌های صورت‌‌گرفته به جامعه هدف بوده منتشر شده است.

وی از خدمات ارائه‌شده این نهاد در سال گذشته ابراز خرسندی کرد و افزود: سال گذشته، سالی پرکار برای کمیته امداد استان بود و نگاه اصلی این نهاد به توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است. در سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۰ مورد شغل با کمک‌ بانک‌های عامل و استاندار زنجان ایجاد شد.

صالحی با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ کمیته امداد استان، رتبه اول تحقق برنامه‌ها در کشور کسب شده است، افزود: امیدواریم به هدف اشتغالزایی برای ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در سال جاری دست یابیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، اجرای برنامه‌های فرهنگی را از اولویت‌های این اداره عنوان کرد و اظهار کرد: یک هزار و ۳۷۷ نفر در قالب برنامه‌های اردویی و با رویکرد تربیتی در اردوهای شوق زیارت، اعزام شدند و بنا داریم در تابستان جاری ۳۲۰ نفر دیگر را به این اردوها اعزام کنیم.

وی غنی‌سازی اوقات فراغت را برای کل خانواده‌های تحت پوشش عنوان کرد و گفت: مسلما این برنامه‌ها منحصر به نوجوان و دانش‌آموز یک خانواده نیست.

صالحی به افتتاح کلینیک مذکور در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در این کلینیک ۱۷ مشاور به صورت تخصصی به خانواده‌های تحت پوشش و عموم مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در آستانه کنکور شناسایی شده‌اند، ادامه داد: در طول سال تحصیلی برای این دانش‌آموزان برنامه‌های تحصیلی در نظر گرفته شده و منتظر مراجعه دانش‌آموزان نبوده‌ایم و کارشناسان ما برای پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان مستمرا در حال پیگیری بوده‌اند. لذا برای دانش‌آموزان کنکوری مشاوره‌های تحصیلی و انتخاب رشته در کلینیک رز در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار