مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان ماهنشان با اعتبار بالغ بر 240 میلیارد ریال در سال جاری

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در سال جاری آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان ماهنشان به مساحت حدود ۶۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان ماهنشان با اعتبار بالغ بر 240 میلیارد ریال در سال جاری

رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این تعداد تا کنون آسفالت‌ریزی ۵ روستا به اتمام رسیده و مابقی در دست اقدام است، اظهار کرد: آسفالت‌ریزی روستاهایی همچون باغچه، کردی، اورجک، قلعه‌ارزه‌خوران، ساغرچی، کوسج سفلی، ینگجه انگوران و شیخلر که تاکنون از آسفالت بی‌بهره بوده و برخی از آن‌ها راه دسترسی صعب‌العبور دارند از پروژه‌های امیدبخش بنیاد مسکن در شهرستان ماهنشان است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح هادی ۲۳ روستا با اعتبار ۱۱.۳۲ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده که تا کنون ۱۸ روستا به اتمام رسیده و ۵ روستا نیز در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود به سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان در سال‌جاری تعداد ۱۷۳۴ فقره می‌باشد که همگی به بانک‌های عامل معرفی و تا کنون ۸۷۶ فقره معادل ۵۱ درصد انعقاد قرارداد شده است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه در شهر ماهنشان تعداد ۴۰ واحد مسکن شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد پروژه انجمن خیرین در مجموع ۶۰ واحد در حال احداث است، خاطرنشان کرد: در شهر دندی نیز جهت اجرای تعداد ۴۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن به برخی اقدامات و اولویت‌های این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح بافت با ارزش روستای قوزلو و روستاهایی که تا کنون از اعتبارات اجرای طرح هادی بهره‌مند نشده‌اند، آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی از برخی پروژه‌های اولویت‌دار و مهم این شهرستان در سال جاری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار