مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی 78 درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در هیدج

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت پروژه نهضت ملی مسکن هیدج اکنون در 4 فاز در حال ساخت است که به‌طور میانگین این پروژه‌ها بیش از 78درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت فیزیکی 78 درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در هیدج

رضا خواجه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ادامه داد: یک هزار و 721 واحد مسکونی در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر‌های زیر 100 هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن در دست اجرا است. 227 واحد مسکونی در قالب شهری و محرومان در دست اجرا و یک هزار و 343 واحد مسکونی در دست طراحی است. همچنین 108 واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

خواجه‌ای در ادامه با اشاره به حل مشکل تامین زمین در شهر دندی ماهنشان افزود: با پیگیری های صورت گرفته، 12قطعه زمین برای احداث ۴۸ واحد تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ادامه داد: تعداد ۵۵ نفر متقاضی جهت طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی بر اساس تعداد فرزند خانوار اولویت‌بندی شده‌اند و خانوارهای دارای فرزند یکسان هم به قید قرعه اولویت‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با احداث ۴۸ واحد در ۱۲ قطعه زمین در قالب گروه‌های چهار نفره برنامه‌ریزی شده است، گفت: با نظر اکثریت متقاضیان مقرر شده زمین به متقاضیان تحویل داده شود تا با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و آورده نقدی خود نسبت به احداث اقدام کنند.

وی ادامه داد: تسهیلات پروژه متناسب با پیشرفت فیزیکی و در چهار مرحله پرداخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار