مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

حضور ۲۱۲ دانش‌آموز مددجو در آزمون مدارس تیزهوشان

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت ۲۱۲ دانش‌آموز مددجوی زنجانی در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۲۱۲ دانش‌آموز مددجو در آزمون مدارس تیزهوشان

روح‌الله صالحی با اشاره به اینکه اکنون ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند، اظهار کرد: ارائه خدمات آموزشی برای تقویت سطح درسی این دانش‌آموزان از اولویت‌های کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه در راستای نیل به این هدف، زمینه شرکت ۲۱۲ دانش‌آموز بااستعداد در آزمون مدارس تیزهوشان فراهم شد، اضافه کرد: همچنین امسال به ۴۲۵ دانش‌آموز سال دوازدهم و پشت کنکوری، خدمات تقویت تحصیلی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری اردوی فرهنگی برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد در مشهد مقدس خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این اردوها، ارتقای سطح نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان مددجو است.

صالحی به دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد در حمایت از جامعه دانش‌آموزی این نهاد اشاره کرد و افزود: اجرای طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تامین همه‌‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی با همکاری کمیته امداد و آموزش‌ و پرورش از برنامه‌های این نهاد بوده و به ‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد از خدمات آموزشی مدارس هیات‌امنایی و غیردولتی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به همکاری بیش از ۱۹۰ آموزشگاه در طرح مدارس همدل افزود: طرح ملی مدارس همدل با رویکرد زمینه‌سازی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان مستعد و نیازمند تحت حمایت که دارای انگیزه بالای علمی هستند با نگاه انسان‌دوستانه و خیرخواهانه و با همکاری آموزش‌ و پرورش و کمیته امداد استان زنجان در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به کسب رتبه زیر 1000 توسط چند نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در کنکور سال جاری افزود: این امر نشان می‌دهد که کمیته امداد از ظرفیت‌های نهفته‌ای برخوردار است که باید شکوفا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار