معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

برای دستیابی به مدرسه تراز سند تحول بنیادین نباید مقوله تربیت با پایان فصل درس تعطیل شود

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای رسیدن به مدرسه تراز اول سند تحول بنیادین با پایان فصل درس نباید مقوله تربیت پایان یابد، گفت باید با ایجاد زمینه مناسب، کودکان و نوجوانان را در اجرای فعالیت‌های تربیتی فعال‌تر کنیم.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برای دستیابی به مدرسه تراز سند تحول بنیادین نباید مقوله تربیت با پایان فصل درس تعطیل شود

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در آیین افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت با بیان اینکه عید غدیرخم، بزرگترین عید امت پیامبر(ص) است، گفت: در آستانه عید تشخیص حق از باطل، عید آزمایش بزرگ امت اسلامی، عیدی که سره از ناسره مشخص شد و تکلیف بر پیغمبر اکرم(ص) تکمیل شد برای خود و دانش‌آموزان‌مان زندگی علی‌وار را سرلوحه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه عزت و سرافرازی بندگان دست خداوند متعال است، افزود: مسیر زندگی و خدمت شهید رئیسی به همه نشان داد که علی‌گونه بودن و ماندن فقط در خاطره‌ها نیست بلکه همه ما مسئولان در تمام نقش‌ها باید راه شهدای خدمت در پیشبرد اهداف نظام اسلامی را در پیش بگیریم.

حجت‌الاسلام پورثانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: فعالیت‌های تابستانی امسال را به وجود مقدس شهید رئیسی و شهدای خدمت تقدیم می‌کنیم که برای پیشرفت نظام، جان‌فشانی کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شعار فعالیت‌های تابستانی «تربیت بدون توقف» است، افزود: برای رسیدن به مدرسه تراز اول سند تحول بنیادین با پایان فصل درس نباید مقوله تربیت پایان یابد.

حجت‌الاسلام پورثانی به اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در آیین افتتاحیه اشاره کرد و اظهار کرد: دانش‌آموزان گروه‌های سرود، دانش‌آموزان مجری برنامه‌های ورزشی، دانش‌آموزخبرنگاران پانا و... گزیده‌ای از برنامه‌های تابستانه را به نمایش گذاشتند.

وی حضور ملموس کودکان و نوجوانان در اجرای برنامه‌های تربیتی را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه‌های تربیتی بدون حضور فعال دانش‌آموز بی‌معنی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، فصل تابستان را فرصتی ایده‌آل برای اجرای برنامه‌های تربیتی توصیف کرد و افزود: مربیان، معلمان و مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت در تابستان با برگزاری پایگاه‌های تابستانی به فعالیت‌های تربیتی می‌پردازند.

وی موفقیت آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین را در گرو مردمی‌سازی فعالیت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: حضور نهادهای مختلف و ارتباط آن‌ها با دستگاه تعلیم و تربیت می‌تواند موقعیت واقعی محیط تربیتی را ایجاد کند و در تربیت نوجوان نقش مفیدی ایجاد کند.

خبرنگار : دانش‌آموز: معصومه قرچه‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار