هدف مهرانه تأمین دارو، درمان و معیشت بیماران سرطانی است

سلطانیه (پانا)- رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه با بیان اینکه بیماری سرطان یک بیماری پرهزینه برای بیماران است، گفت هدف مهرانه تأمین دارو، درمان و کمک به معیشت بیماران سرطانی است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

حمید مجتهدی رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه سلطانیه در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس ساختمان این انجمن بیان کرد: موسسه خیریه مهرانه  بیماران سرطانی را تحت پوشش خود قرار داده است، چرا که بیماری سرطان یک بیماری پر هزینه است و بسیاری از خانواده‌ها قادر به تأمین هزینه‌ها و مخارج این بیماری نیستند.

وی ادامه داد: مهرانه با این هدف که نسبت به تأمین دارو، درمان و معیشت بیماران مخصوصاً  بیمارانی که دارای وضعیت مالی نامطلوب و ضعیفی هستند تشکیل شده است و به لطف خدا این موسسه خیریه موفقیت نسبی را در این زمینه کسب کرده است.

یداله گلمحمدی، عضو  هیئت مدیره انجمن خیریه مهرانه نیز با اشاره به اینکه تاسیس مهرانه سلطانیه با حمایت دفتر مهرانه استان زنجان به انجام مستمر و بهتر فعالیت‌های خود اثر بخشیده است و بیماران سرطانی خود شهرستان و روستاهای اطراف را پوشش داده است، گفت: مهرانه سلطانیه جزو اولین مناطق  در سطح استان هست که به همت خیرین محترم برای حمایت از بیماران سرطانی نیازمند دارای ساختمان مستقل می باشد. 

گلمحمدی فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در جهت جلب توجه عمومی برای رسیدن به اهداف انجمن خیریه مهرانه صورت گرفته، تشریح کرد و افزود: مهرانه شهرستان در ابعاد مختلف، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، کلاس‌های آموزشی، پیشگیری و درمان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های تقویمی و مناسبتی هم جزو برنانه‌های فرهنگی این نهاد است که به عنوان نمونه اعیاد مذهبی همچون عید قربان تا غدیر که هفته ولایت نیز محسوب می شود، در سطح شهر جشنی ترتیب داده می شود که هم هفته ولایت را گرامی بداریم و هم این انجمن به اقشار مختلف معرفی شده و در نتیجه کمک های مردمی در جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان جمع‌آوری شود.

گفتنی است در این مراسم از مردم با پخش شربت و شیرینی به مناسبت هفته ولایت و توزیع قلک‌های دریافت کمک‌های مردمی پذیرایی صورت گرفت و مسابقه نقاشی برتر به مناسبت سالروز تاسیس انجمن خیریه مهرانه در میان کودکان و دانش آموزان شهرستان سلطانیه برگزار شد.

دانش‌آموزخبرنگاران پانا: فاطمه عاشوری و ریحانه طهماسبی

حجم فایل ویدیویی : ۳۳.۵۳M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۴۱ دانلود فایل
خبرنگار : فاطمه عاشوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار