مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان:

بیش از نیمی از برق مصرفی استان در راستای مولدسازی و تولید استفاده می‌شود

زنجان (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق استان زنجان از استفاده ۵۵ درصدی برق استان در بخش صنعتی خبر داد و گفت: اینکه بیش از نیمی از برق مصرفی در راستای تولید و مولدسازی مصرف می‌شود، نشان از مدیریت درست مصرف برق دارد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از نیمی از برق مصرفی استان در راستای مولدسازی و تولید استفاده می‌شود

پیام جوادی در نشست خبری روز چهارشنبه با خبرنگاران با بیان اینکه شرکت توزیع، برق را درسطح فشار متوسط در خروجی پست فوق توزیع از شرکت برق منطقه‌ای تحویل می‌گیرد، گفت: این شرکت، جریان برق را با حدود ۱۵ هزار کیلومتر شبکه مویرگی در اختیار مشترکین قرار می‌دهد.

وی تعداد مشترکین شرکت توزیع برق را ۵۰۰ هزار مشترک عنوان کرد و افزود: این تعداد، مشترکین مصرف‌کننده زیر ۷ مگاوات در استان هستند که جامعه هدف خدمت‌رسانی شرکت توزیع هستند.

جوادی، چشم‌انداز ۱۴۰۶ را از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت توزیع برشمرد و تشریح کرد: در این چشم‌انداز در نظر داریم تا سال ۱۴۰۶، میانگین خاموشی ناخواسته به میزان ۱۴۰ دقیقه در سال برسد که در واقع چیزی کمتر از نیم دقیقه در روز برای مشترکان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، بیشترین تعداد مشترکین برق را مشترکان خانگی معرفی کرد که حدود ۷۹ درصد مشترکان برق هستند و ادامه داد: چیزی حدود ۱۳ درصد مشترکین به بخش تجاری، ۴ درصد بخش عمومی، ۲ درصد کشاورزی، ۵ درصد روشنایی و کمتر از یک درصد به بخش صنعتی اختصاص دارد.

جوادی با تاکید بر اینکه ۵۵ درصد برق مصرفی استان در بخش صنعتی استفاده می‌شود، عنوان کرد: بخش صنعتی با اینکه کمترین تعداد مشترکان توزیع برق را شامل می‌شود، بیشترین میزان برق را مصرف می‌کند و این باعث افتخار است که برق استان در مسیر مولد‌سازی استفاده می‌شود.

وی به تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق در تابستان ۱۴۰۲ پرداخت و ابراز امیدواری کرد در تابستان پیش رو با تعامل خوب با مردم، ادارات، صنایع و... کمترین میزان قطعی و افت ولتاژ بتوان از این فصل پرمصرف گذشت.

جوادی از تدوین و ابلاغ برنامه‌های جداگانه برای مصرف برق در بخش‌های اداری، کشاورزی، صنایع کوچک و سنگین جهت عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار