مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت بر اساس آمارهای موجود ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق، شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان، شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان، ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده‌دار شوند.

اکنون قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار