امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و میراث فرهنگی استان زنجان

زنجان (پانا) - بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به منظور همکاری بیش از پیش با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و میراث فرهنگی استان زنجان

به گزارش ایثار واحد زنجان، علی کاظمی به همراه جمعی از مسئولان این بنیاد با حضور در اداره کل میراث فرهنگی ضمن دیدار با امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر، شهیدان والامقام را میراث جاویدان کشور عنوان کرد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل طرفین در جهت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری استان، منعقد می‌شود.
وی افزود: تعامل و همکاری متقابل برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در خانواده‌ها، کمک به تأمین اشتغال ایثارگران در حوزه‌های مربوط به گردشگری، تسهیل صدور مجوز فعالیت به ایثارگران متقاضی در حداقل زمان ممکن، همکاری در توسعه بوم‌گردی با محوریت فرزندان شاهد و ایثارگر، ثبت گلزارها و مزارهای مطهر شهدای استان به‌عنوان آثار ملی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برخی از موضوعات حوزه تسهیلات رفاهی از مهم‌ترین بندهای این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین با جمعی از کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل در این اداره دیدار و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار