رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر:

کشف و ضبط انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی فاقد مجوز استاندارد در شهرستان ابهر

زنجان (پانا) - رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر، از کشف و ضبط شش هزار و 500 متر انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی غیر استاندارد، در این شهرستان، خبر داد!

کد مطلب: ۱۱۱۵۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف و ضبط انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی فاقد مجوز استاندارد در شهرستان ابهر

به گزارش روابط ‌عمومی‌ اداره‌ کل استاندارد استان زنجان، امیرحاجی قربانی، رئیس اداره استاندارد شهرستان ‌ابهر، اظهارکرد: پیرو گزارشات واصله مبنی بر تولید زیر زمینی انواع لوله‌ پلی اتیلن آبرسانی در مناطق حاشیه ای شهرستان ابهر، پس از شناسایی محل و اخذ مجوز از مراجع قضایی با همراهی ماموران نیروی انتظامی، کارگاه محل تولید مورد بازرسی قرار گرفت، که در این بازرسی، شش هزار و 500 متر انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی بی کیفیت و فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد، کشف و پرونده متخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر ارجاع شد.
حاجی قربانی، تاکید کرد: تولیدلوله‌پلی‌اتیلن‌آبرسانی،مشمول‌استاندارداجباری است و تولیدکنندگان، باید قبل از‎‌ تولید و عرضه انبوه محصولات خود، ازسازمان‌ملی استاندارد ایران، مجوز استاندارد ‌اخذ کنند.
رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر، به مصرف‌کنندگان توصیه‌کرد: به منظورحفظ سلامت و ایمنی خود و جامعه، هنگام خرید کالاهای مورد نیاز خود، به علامت استاندارد و کد ده رقمی درج شده در ذیل نشان استاندارد توجه کنند و برای اطمینان از اصالت کالای خریداری شده کد 10 رقمی را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار