مدیرکل کمیته امداد در جلسه ویدئو کنفرانس استانداری:
پاسخگویی کمیته امداد به ۳۲۴ درخواست مردمی از طریق سامانه سامد
زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در حاشیه جلسه ملاقات مردمی استاندار زنجان که بهصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از پاسخگویی کمیته امداد استان به ۳۲۴ درخواست مردمی در سال گذشته و۲۷درخواست در سهماهه نخست امسال از طریق سامانه سامد خبر داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه مدیران دستگاههای اجرایی استان که بهصورت ویدئو کنفرانس به ریاست حقیقی استاندار زنجان برگزار شد، با اشاره به استقرار سیستم رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای مردمی واصله از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) در این نهاد ، گفت: در سال گذشته ۳۲۴ مورد درخواست مردمی از طریق سامد به کمیته امداد استان ارجاع و در حداقل زمان بررسی و پاسخگویی لازم به متقاضیان دریافت خدمت ارائهشده است.
وی بابیان اینکه در سهماهه اول سال جاری نیز ۲۷درخواست مردمی از طریق این سامانه به کمیته امداد ارجاع شده است افزود: به کلیه درخواستهای ارجاع شده از طریق سامانه سامد توسط این نهاد رسیدگی شده است ومدت پاسخگویی به این درخواستها به یک هفته کاهشیافته است .
صفری به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواستهای مردمی بهمنظور کاهش مراجعات حضوری و تسریع درروند خدمترسانی به جامعه هدف این نهاد خبر داد و افزود : سامانه پذیرش الکترونیکی درخواستهای مددجویان و اقشار نیازمند بهصورت غیرحضوری راهاندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بهصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میشود.
وی بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت www.e.emdad.ir و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : بر اساس فرآیند تعریفشده پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده در حداقل زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد صورت میگیرد.
ارسال دیدگاه