اجرای برنامه های دهه فجر در آموزش و پرورش با محوریت گام دوم انقلاب

زنجان(پانا) - جلسه هماهنگی اجرای برنامه های کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های دهه فجر در آموزش و پرورش با محوریت گام دوم انقلاب

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد وخاطره شهید سردار سلیمانی ، ایام دهه فجر را یادآور رشادت ها و جانفشانی های ملت بزرگ ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دانسته و اظهار داشت : امسال با توجه به شرایط ویژه ای که در کشور وجود دارد ، برنامه های بزرگداشت ایام دهه فجر با محوریت گام دوم انقلاب ، تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد که انتظار می رود با همکاری سایر ارگان ها و نهاد ها بتوانیم برنامه های فاخری را در این زمینه به اجرا درآوریم .

گنج خانلو با تاکید بر مشارکت دادن حداکثری دانش آموزان در اجرای برنامه ها و بکار گیری خلاقیت و نوآوری ها در این زمینه افزود : عصاره و چکیده برنامه های دهه مبارک فجر ، روز با شکوه 22 بهمن و شرکت در راهپیمایی عظیم این روز خواهد بود که دانش آموزان و معلمان استان با بصیرت مثال زدنی خود همانند رودخانه ای خروشان به دریای عظیم مردم شهید پرور استان خواهند پیوست و عظمت و شکوه ملت رشید ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی در ادامه جلسه به تشریح برنامه های پیش بینی شده در خصوص گرامیداشت این ایام فرخنده پرداخت و ابراز داشت : امیدواریم با یاری هم و همدلی و همکاری بخش های مختلف حاضر در کمیته بزرگداشت دهه فجر ، بتوانیم دین خود را نسبت به شهدای انقلاب ، امام شهدا ، شهدای دفاع مقدس علی الخصوص سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی ادا نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار