فشن دیزاین را در آموزشگاه «تصویرگران پویا اندیش» بیاموزید!

تهران (پانا) - در طی چند دهه گذشته با رشد صنعت طراحی مد، تقاضا برای پوشاک و نیز طراحان مد در حال افزایش بوده است. طراحی مد یا فشن دیزاین شیوه هنری است که در رابطه با طراحی پوشاک و زیور آلات می‌باشد؛ به عبارت دیگر شامل فرایند بسیار دقیق از مرحله انتخاب یک طرح تا مراحل پایانی دوخت می‌باشد.

کد مطلب: ۸۸۳۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فشن دیزاین را  در آموزشگاه «تصویرگران پویا اندیش» بیاموزید!

شاید گمان کنید فشن دیزاین یک حرفه‌ای ساده است اما اینطور نیست. برای فعالیت در حوزه فشن دیزاین به دانش زیادی در حوزه‌های مختلف مانند سبک زندگی، تاریخ هنر و مد و غیره نیاز خواهید داشت. بنابراین به حرفه‌ای تخصصی تبدیل شده است و اگر افرادی که در دوره فشن دیزاین شرکت می‌کنند، دارای خلاقیت بالایی باشند در این مسیر سریعتر پیشرفت می‌کنند
طراحی مد مدرن به دو دسته لباس‌های مجلسی و آماده تقسیم می‌شود. طراحی لباس‌های مجلسی مختص مشتریان خاص از جمله سلبریتی‌ها است که دقیقا طراحی لباس آنها متناسب با سایز این افراد است. طراحی لباس‌های آماده سفارشی نیستند و در اندازه‌های استاندارد دوخته شده که مناسب تولیدات انبوه می‌باشند. طراح مد طراحی‌هایی را برای پوشاک و یا دیگر اکسسوری‌های مورد نیاز طراحی می‌کند. این افراد می‌توانند خودشان کسب و کار مختص داشته باشند و یا به عنوان یک فشن دیزاینر برای دیگر تولیدکنندگان کار کنند و بدین ترتیب از طرح‌هایی که می‌دهند کسب سود کنند. همچنین متخصصان فشن دیزاین که در حوزه طراحی‌های خانگی و یا تجاری فعالیت می‌کنند می‌توانند در زمینه طراح ارشد و یا مدیران خلاقیت در کسب و کارهای گوناگون کار کنند. مسلما نمونه کار در این زمینه، مهمترین بخش در فرایند پذیرفته شدن یک طراح حرفه‌ای در یک کسب و کار معتبر و یا یک برند می‌باشد. با ارائه نمونه کار؛ کارفرما متوجه می‌شود که سبک کاری، خلاقیت، استعداد و مهارت یک طراح مد در چه سطحی است. برای اینکه بتوانید بهتر در این زمینه موفق شوید می‌توانید در مورد طراحان مورد علاقه‌تان مطالعه کنید تا راهی برای درک بهتر مسیر موفقیت شما در این حوزه ایجاد شود.

آیا برای شروع کار به عنوان یک طراح مد، به مدارک خاصی نیاز است؟

خیر، برای اینکه به طراح مد تبدیل شوید نیازی به هیچ گواهینامه خاصی نیست، برای اینکه فعالیت خود را شروع کنید شرط اول حضور در دوره فشن دیزاین است. آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش سعی کرده است تا با برگزاری دوره فشن دیزاین ، شرکت کنندگان را برای ورود به بازار کار آماده کند و قدمی را برای تربیت متخصصان کارآزموده بردارد. حتی افرادی که می‌خواهند در این حوزه ادامه تحصیل دهند می‌توانند با شرکت در دوره فشن دیزاین تصویرگران پویا اندیش برای حضور در مقاطع بالاتر آماده شوند. برای شروع فعالیت حرفه‌ای یک طراح مد، تجربه کاری و نمونه‌ کارهای مناسب می‌تواند کافی باشد.

نکات مهم برای موفقیت در حوزه طراحی مد یا فشن دیزاین

برای اینکه بتوانیم درحوزه فشن دیزاین یا طراحی مد موفق باشیم باید دارای شخصیتی خلاق و هنری بود. همچنین با داشتن مهارت کافی در نقاشی می‌توانید ایده‌های ذهنی خود را به خوبی روی کاغذ پیاده کنید. اما این بدان معنا نیست که باید یک هنرمند حرفه‌ای و زبده باشید البته اگر به ترکیب رنگ‌ها، تن و سایه‌ها آشنایی داشته باشید می‌توانید شما در این حوزه موفقیت بیشتری داشته باشید.

نکته مهمی که در این حرفه اهمیت ویژه‌ای دارد داشتن قدرت تخیل است؛ اگر بتوانید طرحی که در ذهن خود دارید را به صورت سه بعدی در ذهنتان مجسم کنید بسیار مهم است. همچنین طراحان باید اخبار مد را به صورت لحظه‌ای دنبال کنند و از تغییرات آن آگاه باشند. به طور کلی باید مشتاق یادگیری مطالب جدید در وبسایت‌ها و کتاب‌های مرتبط با این حوزه باشید و از تاریخ طراحی مد آگاه باشید. از سوی دیگر با بازدید از نمایشگاه‌های هنری می‌توانید از تجربیات هنرمندان استفاده کنید.
با دوره آموزشی فشن دیزاین تصویرگران پویا اندیش، نکات مورد نیاز جهت ارائه یک طراحی بی‌نقص را می‌آموزید و در این دوره‌ها می‌توانید طراحی مد و لباس را به شیوه‌ای منحصر به فرد انجام دهید. از این رو، برای کشیدن طرح، لزوما نباید یک طراح حرفه‌ای باشید، با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید یک دیزاین ویژه و عالی را متناسب با هدف خود ایجاد کرده و بدین ترتیب علاقه‌مندان و مشتریان زیادی را برای طرح‌های خود جذب کنید.

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش طراحی مد یا فشن دیزاین و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ - ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت تصویرگران پویا اندیش را نیز حتما ببینید :

https://tarahilebas.com

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار