آیین رونمایی از مسابقه طراحی جایگاه CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد

تهران (پانا) - آیین رونمایی از مسابقه طراحی جایگاه CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و نماد این ساختمان با حضور اساتید برجسته حوزه طراحی و معماری ایران و همچنین مدیران مجری خدمات CIP فرودگاه امام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از مسابقه طراحی جایگاه CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد

مجید باقری، مجری خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) درخصوص اهمیت برگزاری مسابقه طراحی بخش CIP فرودگاه  گفت: باید بپذیریم که هر فعالیت ما در حوزه ملی می‌تواند در طولانی مدت تبدیل به یک نماد برای کشور شود.

وی تاکید کرد: مجموعه ما خود را متعهد می‌داند تا ضمن به کارگیری تمامی نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف، بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارد.‌ زیرا این مجموعه کاری بر این باور است که بخش CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به نوعی معرف و نمادی از کشور برای سایر ملت‌ها است.

باقری ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت متبوع خود در حوزه فرودگاهی، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت در بخش CIP فرودگاه امام عزم خود را برای بازنگری در بسیاری از بخش‌ها و همچنین بهبود وضعیت فعلی جزم کردیم.

وی ادامه داد: باز طراحی ساختمان CIP فرودگاه امام و همچنین رسیدن به یک نماد مشخص، از جمله اقداماتی است که به صورت جدی دنبال شده و در این روند تلاش خواهیم کرد که هویت معماری و هنر اصیل ایرانی نیز مدنظر قرار داده شود

همچنین  پویا میزانی، رئیس شورای سیاست گذاری  مسابقه طراحی بخش CIP فرودگاه امام خمینی(ره) به سرمایه هـاى ملى و نقش طراحـان در جامعه که باعث ایجاد فرصتى براى جامعه می گردد اشاره کرد و گفت : این مسابقه با هدف ارتقای اسـتانداردهای صنعت گردشگرى و شناسایى و تشویق استعدادهاى نوآورانه که در آن شاهد دسـتاوردهاى بزرگ و ارزشمندى خواهیم بود، برگزار می گردد.

پویا میزانی افزود: ترمه مدیا به عنوان یک رسانه مستقل و با دیدگاه حرفه ای به معماری روز دنیا در تلاش است نقش مهمی در ارتقای فهم و شناخت عمومی از معماری ایقا نماید.این رسانه با تاکید بر انعکاس جنبه های مختلف معماری، از جمله طراحی های نوین، استفاده از فناوری های پیشرفته تاثیرات اجتماعی و محیطی، به مخاطبان خود اطلاعات جامع و کارآمدی ارائه می دهد و سعی در معرفی معماران خلاق و متریال بروز ساختمانی و طراحی دکوراسیون داخلی دارد.

همچنین محمدرضا قانعی به عنوان رئیس هیأت داوران در بخش طراحی جایگاه CIP فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: تعدادی از اساتید برجسته امروز وظیفه داوری در این مسابقه مهم را بر عهده گرفته‌اند، که نشان از اهمیت موضوع دارد.بخش CIP فرودگاه امام به نوعی دروازه ملی ورود به کشور است و انتظار داریم که این پروژه مهم در نهایت تبدیل به یک نماد معماری برای کشور شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار