بزودی شاهد افتخارآفرینی دیگر نیروی دریایی ارتش خواهیم بود

تهران (پانا)- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اقتدار ملت عزیزمان همچنان در عمق اقیانوس‌ها برقرار است و به زودی شاهد افتخار آفرینی دیگر از نیروی دریایی ارتش در آب‌های جهان خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۴۹۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بزودی شاهد افتخارآفرینی دیگر نیروی دریایی ارتش خواهیم بود

امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره ارزشی و ورزشی ویژه پسران و همسران این نیرو در دانشگاه علوم دریایی نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در زمان حاضر ماموریت بزرگی در دستور کار داریم که مراحل تصمیم آن را پشت سر می‌گذاریم و تلاش مان را به زودی به نتیجه خواهیم رساند و شاهد افتخار آفرینی دیگر این نیرو خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برقرار امنیت تردد کشتی در اقیانوس هند توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: با وجود این که دشمن تلاش دارد که منطقه شمال اقیانوس هند به ویژه دریای سرخ و خلیج عدن را ناامن جلوه دهد کماکان ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش نه به شکل قبل بلکه تقویت شده در این منطقه دریایی حضور دارد که علتش این است که امنیت کشتی رانی را برقرار کند.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز همه پرچم‌ها به بجز پرچم‌هایی که ضد بشر و کودک کش هستند با امنیت کامل از آبراه‌های اقیانوس هند عبور می‌کنند و اقتدار ملت ایران در عمق اقیانوس‌ها برقرار است که جای تقدیر دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مورد برگزاری جشنواره ارزشی و ورزشی فرزندان این نیرو در دانشگاه علوم دریایی نوشهر یادآور شد: این جشنواره در حوزه عقیدتی سیاسی نیز طی چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: این جشنواره ارزشی و ورزشی بوده و آنچه خیلی مهم است عمل به اهداف آن است.

در این جشنواره ۷۰۰ نفر از فرزندان دختر و پسر و همسران کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی شرکت کردند که امروز اختتامیه آن برگزار شد و از نفرات و تیم‌های برتر این رویداد ورزشی و ارزشی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار