استفاده از تجارب پیشکسوتان و تخصص نسل جوان، دو عامل پیشرفت و ارتقای روزافزون پدافند هوایی ارتش است

تهران (پانا)- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه توسعه تجهیزات و تسلیحات بومی یکی از اولویت‌های اساسی ما است، گفت: استفاده از تجارب پیشکسوتان و تخصص نسل جوان، دو عامل پیشرفت و ارتقای روزافزون پدافند هوایی ارتش است.

کد مطلب: ۱۴۸۷۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تجارب پیشکسوتان و تخصص نسل جوان، دو عامل پیشرفت و ارتقای روزافزون پدافند هوایی ارتش است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع کارکنان جهاد خودکفایی و معاونت آماد و پشتیبانی این نیرو، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت: تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب ساختار پدافند هوایی را استحکام بخشیده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: امروز با به کارگیری تجارب خطیر اعضای وابسته (بازنشسته)، نیروی انسانی متخصص و نیز آموزش‌های مبتنی بر پژوهش محوری، شاهد شکل توسعه یافته‌ای از پدافند هستیم که نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد ادامه داد: استفاده از تجارب پیشکسوتان و استعداد نسل جوان دانش پژوه، دو عامل پیشرفت و ارتقای روزافزون پدافند هوایی ارتش است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه توسعه تجهیزات و تسلیحات بومی یکی از اولویت‌های اساسی این نیرو است، بیان کرد: در مجموعه نیروی پدافند هر روز تجربه و پیشرفت جدیدی از حوزه‌های خرد تا کلان رقم می‌خورد که این موضوع ستودنی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با کار و تلاش جهادی، بکارگیری نیرو‌های جوان و نخبه متخصص و نیز استفاده از نقطه نظرات و تجارب اعضای وابسته، مسیر پیشرفت خود را دنبال می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار