امام جمعه مرند:

هشتم تیرماه؛ شاهد حماسه جمهور در ایران خواهیم بود

مرند (پانا) - امام جمعه شهرستان مرند گفت: مردم ایران با منش مولا علی علیه‌السلام هشتم تیرماه در صحنه انتخابات حماسه خواهند آفرید.

کد مطلب: ۱۴۸۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هشتم تیرماه؛ شاهد حماسه جمهور در ایران خواهیم بود

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین علی نعمت‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه یکم تیرماه ۱۴۰۳ شهرستان مرند با اشاره به دهه امامت و ولایت و بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) افزود: یاد علی و  ذکر نام علی عبادت است. در قیامت بر روی پیشانی کسانی که اهل نجاتند می‌نویسند که این دوست و محّب حضرت علی(ع) است و هیچ ایمانی بدون ولایت علی و برائت از دشمنان او کامل نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این نعمت خداست که اگر دنیا به ولایت آقا امیرالمؤمنین علیه السلام عمل کند از تمامی مشکلات و ضلالت‌ها رهایی پیدا کرده و سعادتمند می‌شود.

نعمت زاده با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هشتم تیرماه به خواست خدا همه مردم به میدان خواهند آمد و حماسه جمهور را رقم خواهند زد.

وی در ادامه تاکید کرد:حضور پرشور و حداکثری عامل وحدت ملی، اقتدار و عزت در برابر دشمنان خدا و ایران است.

امام جمعه شهرستان مرند با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط کانادا عنوان کرد: همه دنیا می‌داند که عامل جنایت و تروریست همان ام‌الفساد و شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمان نزدیک او کانادا ست.

وی گفت: کانادا بعد از آمریکا، دومین دولتی است که سپاه پاسداران را تروریستی خواند و همان نهادی که عامل نابودی داعش و کنترل و مهار طالبان است.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی گفت که تا سه ماه دیگر داعش نابود خواهد شد، آیا این سخن را آمریکا گفت؟ این نهاد نه تنها برای منطقه بلکه برای اروپا و کل جهان مایه امنیت و صلح است.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار