امام جماعت مسجد پنج تَن آل عبا مشهد:

الگوی تمام مسئولان کشور باید امام خمینی‌(ره) باشد

مشهد (پانا) - امام جماعت مسجد پنج تُن آل عبا مشهد گفت در جامعه اسلامی مانند ایران، بااخلاص‌ترین و دلسوزترین انسان در میان مسئولان باید الگو قرار گیرند که این فرد بی‌شک حضرت امام خمینی(ره) است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
الگوی تمام مسئولان کشور باید امام خمینی‌(ره) باشد

حجت‌الاسلام امیر قانع در حاشیه مراسم عزاداری رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب در گفت‌وگو با پانا خاطرنشان کرد: «اخلاص در عمل و ایمان از بزرگ‌ترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) است. ایشان با توکل به خدا به جنگ با کفر رفت و خدا هم یاریگر او بود.»

وی افزود: «جوانان باید به دنبال راه زندگی سالم و باایمان حضرت امام (ره) باشند و از کتاب‌ها و نوشته‌هایی که در اخلاص امام، تحریف شده باید دوری کنند.»

حجت‌الاسلام قانع ادامه داد: «آن زمان که تمام کشورها ما را به سخره گرفته بودند و باورمان نداشتند، امام آمد و به مردم گفت که ما می‌توانیم و جلوی استکبار نباید سر خم کنیم.»

امام جماعت مسجد پنج تن آل عبا مشهد گفت: «هر کسی که راه امام راحل را در پیش گرفته، قطعا در دنیا و آخرت به درجات رفیع می‌رسد. زیرا راه امام، راه حق و خداشناسی است.»

قانع بیان کرد: «اصحاب رسانه، تلویزیون، نشریات و تمام افراد دخیل در جهاد تبیین باید برای رسیدن صحیح به اهداف امام به جوانان این دهه کمک کنند.»

نویسنده : ماهان محمدیان خبرنگار : دانش‌آموز: ماهان محمدیان عکاس : ماهان محمدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار