سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملایر:

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی رهبری عادل است

ملایر (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملایر چهاردهم خردادماه را یادآور عروج ملکوتی فقیهی عالم، سیاستمداری محبوب، رهبری عادل و مجتهدی وارسته است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی رهبری عادل است

اکبر فراهانی، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملایر به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با پانا گفت: امام، بزرگ مردی که پدر همه مسلمانان، آزادگان و مردم رنجدیده و مستضعف جهان بود و با "ایثار، اقتدار و صلابت" اسلام محمدی را چون چشمه‌ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.

وی گفت: تفکر و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)، تأثیری شگرف در "اتحاد و بیداری" جهان اسلام داشت و همه ساله در ماه خرداد، تمامی مسلمانان جهان به ویژه دانش‌آموزان عزیز ایران زمین،  با "بینش، بصیرت، شناخت، برادری و آگاهی" رحلت جانگداز آن امام همام را به سوگ می‌نشینند.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران عزیز اسلامی باید بدانند که پاسداری از اندیشه های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چون رسالتی سنگین بر دوش آن‌هاست و باید در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای زنده نگه داشتن و نهادینه کردن ارزش‌های اسلام، امام و انقلاب در جامعه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: پانزدهم خرداد ۴۲ نیز نقطه‌ عطف و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد، استثمار و استعمار است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی ناگسستنی دارد.

فراهانی در ادامه گفت: به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده‌اند.

فراهانی ادامه داد: اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد به فرهنگیان فرهیخته، دانش‌آموزان عزیز و مردم شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان ملایر تسلیت عرض می‌کنم.

فراهانی تاکید کرد: امید آن دارم که سایه عنایات حضرت حق (عج) در راه حراست از آرمان‌های متعالی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: ملیسا رضیی

نویسنده : ملیسا رضیئ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار