آشنایی با پارک علم و فناوری استان همدان

همدان (پانا) - بازدید خبرنگار پانا از پارک علم و فناوری استان همدان، پارکی که باعث رشد افراد فن آور می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با پارک علم و فناوری استان همدان

پارک علم و فناوری استان همدان از فناوران به شرط داشتن یک ایده فن‌آورانه، نوآورانه و تجاری‌ حمایت کرده و در تجاری‌سازی کسب و کارشان به فناوران کمک می‌کند.

برای پذیرش در پارک علم و فناوری باید به سایت www.hstp.ir مراجعه کرده، کاربرگ پذیرش را تکمیل و از طریق ایمیل برای پارک علم و فناوری ارسال کنید.

ایده‌های ارسالی توسط داوران ارزیابی و سپس به شورای پارک رفته و درصورت تایید، فناوران می‌توانند درمورد طرح خود اطلاعات بیشتری را به شورای پارک ارائه دهند.

اگر فن‌آوران موفق به ثبت ایده شوند، پارک با آن‌ها قرارداد بسته و می‌توانند از مزایای پارک علم فناوری استفاده کنند.

در مقابل هر ایده‌ پارک خدماتی بشرح زیر را به فن‌آوران ارائه می‌دهد: فضای استقرار، تسهیلات مالی، شبکه‌سازی، خدمات بازاریابی، آموزش، آزمایشگاه، خدمات مالکیت فکری، معافیت‌های قانونی و دستیار فناوری.

همچنین پارک علم و فناوری از طریق تبصره‌های موجود به شرکت‌ها وام می‌دهد و ارتباطات بین شرکت‌های داخل پارک را با دیگر شرکت‌ها برقرار می‌کند.

پارک جلساتی را با سرمایه گذاران برگزار می‌کند که از طریق این جلسه‌ها شرکت‌های داخل پارک می‌توانند محصول خودشان را معرفی کنند.

پارک علم و فناوری دارای بیش از ۲۱ هکتار زمین، ۱۴ هزار متر مربع ساختمان اصلی و ۲۳۰۰ هزار متر مربع فضای کارگاه‌های آزمایشگاهی است.

این پارک دارای ۱۰ مرکز علم و فناوری در شهرستان‌های: همدان، ملایر، کبودرآهنگ، رزن، تویسرکان و نهاوند است.

همچنین یک مرکز تخصصی صنایع دستی و کشاورزی در لالجین و یک مرکز نوآوری در اسدآباد و فامنین در حال فعالیت هستند.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: شیما ویس مرادی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار