مربی انجمن دانش‌آموزی بهارستان دو:

هدف انجمن اسلامی دانش‌آموزی، نخبه‌یابی و نخبه‌پروری است

بهارستان دو(پانا) -مربی انجمن دانش‌آموزی منطقه دو بهارستان هدف اصلی ارگان انجمن دانش‌آموزی یافتن نخبگان و نخبه‌پروری و رشد استعداد آنها برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف انجمن اسلامی دانش‌آموزی،  نخبه‌یابی و نخبه‌پروری است

فاطمه محبی مربی انجمن دانش‌آموزی بهارستان دو، در نشستی که در سالن فرهنگ اداره آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان با حضور دانش‌آموزان انجمن بهارستانی برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی به مسئولان جدید انجمن دانش‌آموزی در راستای آشنا شدن دانش‌آموزان با این ارگان اظهار کرد: انجمن اسلامی دانش‌آموزی نخبگان را شناسایی کرده، آنها را با برنامه‌هایی هدفمند رشد داده و مسئولیت‌دهی بین آنها انجام می‌شود.

وی ضمن اشاره به تفاوت این سازمان با بسیج دانش‌آموزی تشریح کرد: این ارگان فرهنگی که تحت نظارت سازمان رهبری است، مدیران آینده کشور را در خود پرورش می‌دهد؛ بسیج دانش‌آموزی یک نهاد مردمی و عمومی است اما سازمان انجمن دانش‌آموزی تنها نخبگان بااستعداد را گرد هم آورده است.

محبی امیدوارانه در خصوص دختران فعال منطقه دو بهارستان خاطرنشان کرد: فعال بودن در فعالیت‌های موثر انجمن دانش‌آموزی تا به حال دختران بهارستان را به طوری قوی کرده است که در سال گذشته دختران پایه یازدهم و دوازدهم انجمنی بهارستانی سخنرانی‌های باشکوه عقیدتی در حضور فرماندار ارائه دادند.

مربی انجمن دانش‌آموزی بهارستان دو در پایان سخنانش به چند طرح و اردوی پربار ارگان انجمن دانش‌آموزی اشاره کرد: پویش لشکر فرشتگان، طرح ملی مدرسه انقلاب، اردوی سراسری طلایه‌داران، اردوی مشهد مقدس و بسیاری از فعالیت‌های تاثیرگذاری که در ادامه فعالیت در انجمن با آن آشنا خواهید شد از طرح‌های این سازمان هستند‌.

همچنین حنانه کربلائی، دانش‌آموز خبرنگار پانا و مسئول علمی انجمن دانش‌آموزی مدرسه امامیه در این جلسه دغدغه اشتغال‌یابی نوجوانان را مطرح و اذعان کرد: نوجوانان این دوره، نیاز به تضمین شغلی در آینده‌شان دارند؛ انجمن دانش‌آموزی موظف است به دانش‌آموزان در راستای هدف‌یابی در آینده و خودشناسی در زندگی‌شان کمک کند همچنین مسئولیت کمک به انتخاب شغلی دانش‌آموزان مدارس به عهده مسئولان انجمن است زیرا آنان پیشتازان فرهنگی و علمی هستند.

در ادامه فائزه حسین پور، دانش‌آموز خبرنگار پانا و مسئول اصلی انجمن مدرسه حکمت خودشناسی را یک امر ضروری در نوجوانان دانست و بیان کرد: خودشناسی قدمی برای هدف‌شناسی در انسان است که می‌تواند راه رسیدن به قله موفقیت را هموار کند.

در پایان برای مشخص کردن نماینده انجمن دبیرستانی که راهی طرح قرارگاه ملی می‌شود رای‌گیری صورت گرفت و با رای اکثریت فاطمه محبی، مسئول انجمن دانش‌آموزی مدرسه حکمت به نمایندگی از مسئولان انجمن بهارستان دو راهی قرارگاه ملی می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز، حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار