به‌مناسبت هفته دولت رخ داد:

افتتاح طرح‌های ورزشی در مدارس شهرستان بم

بم (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ۳ کفپوش روباز ورزشی در مدارس شهرستان بم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح‌های ورزشی در مدارس شهرستان بم

مصادف با هفته دولت ۳ کفپوش روباز ورزشی در مدارس دخترانه هدی، محمدرضا مساحی و شاهد فروهمند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و زیر بنای ۶۲۰ متر مربع با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در شهرستان بم افتتاح شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی مدارس شهرستان بم، گفت: عملیات تکمیل ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان های انار، زرند، کوهبنان، قلعه‌گنج، عنبرآباد، ریگان و نرماشیر بعد از ۱۱ سال وقفه آغاز شده و ۵ استخر از این تعداد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای را در پی داشته است.

رضایی از بهره برداری از ۵۰۲ مدرسه در سه سال اخیر خبر داد و افزود: عملیات ساخت ۱۱۸ مدرسه نیز آغاز شده و در حال تکمیل است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ روحانی در مدارس استان تصریح کرد: توجه به فعالیت های پرورشی و تربیتی رویکرد اصلی ما در آموزش و پرورش استان است.

خبرنگار : دانش‌آموز فائزه جزینی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار