فرمانده سپاه ناحیه اردل:

تولید محتوای بومی در فضای مجازی یک ضرورت است

اردل (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل، تولید محتوای بومی در فضای مجازی را یکی از ضرورت‌های اساسی دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۸۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای بومی در فضای مجازی یک ضرورت است

سیدعقیل موسوی فرمانده در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان اردل عنوان کرد: فعالان فضای مجازی این شهرستان سعی کنند تولید محتوای بومی داشته باشند؛ چراکه تاثیر‌گذاری بیشتری بر مخاطب خواهد داشت.

موسوی ادامه داد: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، کار بسیار خوب و ارزشمندی است که با استقبال بی‌نظیر فضای مجازی روبه‌رو شد که این جای قدردانی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل تصریح کرد: امروز یک تکلیف بسیار سنگین بر دوش ماست که همان جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی است که بیشتر در فضای مجازی جریان دارد و ما نیز باید بکوشیم طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در این راه عمل کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه امروز جوانان و نوجوانان به دنبال تولید محتوای غنی هستند، گفت: شما افسران جنگ نرم هستید و می‌توانید در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا کنید.

وی با بیان اینکه هیچ کس به اندازه شهدا برای ما دلسوز نیستند، بیان کرد: باید تک‌تک شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم و کاری کنیم که نسل جوان ما با آشنایی بیشتر با شهدا از آن‌ها الگو بگیرند و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.

حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور، امام جمعه شهرستان اردل نیز با حضور در این اختتامیه عنوان کرد: اگر بدانیم برای نظام جمهوری اسلامی، کار می‌کنیم، کارمان یک ارزش دیگری دارد.

حجت‌الاسلام حسین‌پور ادامه داد: فضای مجازی در بسیاری از عرصه‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد و بنده با همه وجود از شما جهادگران رسانه حمایت می‌کنم.

امام جمعه شهرستان اردل خاطرنشان کرد: امروزه که جنایات افسارگسیخته رژیم ملعون و کودک‌کُش صهیونیستی از حد گذشته و نهایت خباثت را در حق کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه ادا کرده، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی هستند که جنایات این رژیم سفاک را به دید جهانیان می‌رسانند گرچه خودشان در زیر آتش ظلم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار شهید می‌شوند. پس باید از این مساله درس گرفت که کار رسانه‌ای تا چه حد مهم است.

گفتنی است رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۲۸ تیم در شهرستان اردل برگزار شد و گروه‌های تولید محتوا در بخش‌های موشن‌گرافی و انیمیشن، پوستر و اینفوگرافی، روایتگری و خبرنگاری فعال بودند و یک تیم خردسال نیز شایسته تقدیر در این رویداد شد.

خبرنگار : مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار