مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین:

مبلغ ۲۰۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان جهت بازسازی مدرسه‌ای در فامنین هزینه شد

فامنین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین در مراسم رونمایی از تجهیزات اهدایی خیرین مدرسه شبانه‌روزی شهید مهرجو اعلام کرد که مبلغ ۲۰۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان جهت بازسازی مدرسه هزینه شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۴۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مبلغ ۲۰۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان جهت بازسازی مدرسه‌ای در فامنین هزینه شد

هادی راسخی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین در این مراسم بیان کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان جهت بازسازی مدرسه هزینه شد که این میزان شامل ۸۰۰ میلیون تومان تشک، ۲۰۰ میلیون تومان پتو، تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های دوجداره، تعویض فرش و درب مدرسه و اهدای سه دستگاه تلویزیون می‌باشد.

وی افزود: در سال‌های گذشته در بحث نیروی انسانی در شهرستان فامنین با ۱۸۰ نفر کمبود نیرو مواجه بودیم که امسال با پیگیری مسئولین این مشکل برطرف شده است.

راسخی اشاره کرد: در طول سه ماه گذشته در طرح شهید عجمیان، بازسازی و بهسازی مدارس صورت گرفت؛ که ۵۰ درصد مدارس در سال قبل و ۵۰ درصد مدارس امسال تحت پوشش قرار گرفته شد و مدارس از نیروی انسانی کافی برخوردار شد.

در ادامه مراسم روح الله بابایی، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین به سبب اقدامات ارزشمندشان در موضوع سازماندهی نیروی انسانی و جبران کمبود انسانی تقدیر و تشکر دارم؛ ایشان همیشه مورد تقدیر مدیر آموزش و پرورش استان همدان در جلسات متعدد در سطح استان بوده‌اند.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: ملیکا عسگری

 

نویسنده : ملیکا عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار