پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان به مناسبت روز خبرنگار

شیروان (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان حجت الاسلام محمد معلم به‌مناسبت روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع رسانی یک کار هنرمندانه است و به مساله خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار مجاهد و سربلند "شهید محمود صارمی" به راستی بهترین انتخاب برای تجلیل از کسانی است که همه تلاش خود را صرف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و شرافتمندانه می‌کنند.

تولید و نشر اطلاعات از سوی خبرنگاران و اصحاب قلم همچون چراغ پر فروغی است که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق قرار می دهد و بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می بندد.

حق گویی و مطالبه حق توسط خبرنگاران یقینا مجاهدتی بزرگ و فداکاری فرهنگی سترگی می باشد که مستلزم ارج گذاری و قدردانی همه ماست.

اینجانب این فرصت گرانبها را مغتنم شمرده و ضمن پاسداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اصحاب رسانه، از مجاهدت دلسوزانه تمام تلاشگران عرصه اندیشه و آگاهی که در سنگر دفاع از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران سربلند با سلاح قلم، روایت عشق، حقیقت و صداقت می نمایند.»

محمد معلم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان

 

نویسنده : رضا دوستارمقدم خبرنگار : زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار